Το «Κυνήγι του κλέφτη» όπως και το νουάρ αριστούργημα του Ρόμαν Πολάνσκι «Τσάιναταουν» (1974) με τους Τζακ Νίκολσον και Φέι Ντάναγουεϊ που επίσης προβάλλεται με επιτυχία αυτό το καλοκαίρι, είναι δύο κλασικές ταινίες της Paramount που μέσω της εταιρείας Odeon επανήλθαν σε νέες κόπιες στις αίθουσες προκειμένου να φέρουν το κινηματογραφόφιλο κοινό σε επαφή με μερικές από τις καλύτερες ταινίες όλων των εποχών που παρήχθησαν από το συγκεκριμένο στούντιο και έχουν σφραγίσει την κινηματογραφική ιστορία.
Ο κατάλογος περιλαμβάνει άλλες δύο ακόμη ταινίες προγραμματισμένες για τον Αύγουστο. Η μία είναι η ανάλαφρη βρετανική περιπέτεια του Πίτερ Κόλινσον «Ληστεία α λα ιταλικά» («The Italian Job», 1969), όπου παρακολουθούμε μια από τις πιο διασκεδαστικές στην περιγραφή τους κινηματογραφικές ληστείες του κινηματογράφου, στην οποία ρόλο παίζει το λιλιπούτειο αυτοκίνητο Mini Cooper που χάρη σε αυτή την ταινία έγινε διάσημο (μαζί με τους Μάικλ Κέιν, Νόελ Κάουαρντ και Μπένι Χιλ).
Η άλλη είναι ένα από τα ομορφότερα γουέστερν όλων των εποχών, «Το τρένο θα σφυρίξει τρεις φορές» («High Noon», 1952), με τον Γκάρι Κούπερ στον ρόλο του γερασμένου σερίφη που αποφασίζει να μην εγκαταλείψει την πόλη που επί χρόνια προστατεύει και να αντιμετωπίσει μόνος την επικίνδυνη συμμορία ενός κακοποιού που πρόκειται να έρθει στην πόλη με το τρένο, για να πάρει την εκδίκησή της.
Μετά τις δύο περιπέτειες του βέλγου ντετέκτιβ Ηρακλή Πουαρό («Θάνατος στον Νείλο», «Εγκλημα κάτω από τον ήλιο»), οι φίλοι του μυστηρίου και της Αγκαθα Κρίστι θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια σήμερα ξεχασμένη αλλά στην εποχή της αρκετά γνωστή ταινία, το «Στον καθρέφτη είδα τον δολοφόνο» («The mirror crack’d», 1980). Ενα καστ πολυτελείας (Ελίζαμπεθ Τέιλορ, Κιμ Νόβακ, Ροκ Χάντσον, Εντουαρντ Φοξ, Τόνι Κέρτις), ένα κάστρο, ένα έγκλημα και η μις Μαρπλ στη μέση (η Αντζελα Λάνσμπερι σε φόρμα), έτοιμη να δώσει την απάντηση.
Από την πλευρά της, η εταιρεία Weird Wave συνεχίζοντας τις επαναπροβολές ταινιών του Ινγκμαρ Μπέργκμαν θα παρουσιάσει μια από τις λιγότερο γνωστές ταινίες του, το «Πρόσωπο με πρόσωπο» («Ansikte mot ansikte», 1976), όπου η Λιβ Ούλμαν και ο Ερλαντ Γιόζεφσον (το ζευγάρι στις «Σκηνές από έναν γάμο») υποδύονται ένα ζευγάρι ψυχιάτρων του οποίου η σχέση δοκιμάζεται μετά τον νευρικό κλονισμό του ενός. Και για να κλείσουμε όπως αρχίσαμε, με μια καλή κωμωδία, το κλασικό φιλμ του Ερνστ Λιούμπιτς «Να ζει κανείς ή να μη ζει» («To be or not to be»), μια αντιναζιστική σάτιρα γυρισμένη μέσα στην περίοδο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου (1942), είναι επίσης προγραμματισμένη για διανομή μέσα στον Αύγουστο.