Είναι αδύνατον να δεις τη δουλειά του Λουκ Εντουαρντ Χολ, η οποία παρουσιάζεται στην πρώτη (διαδικτυακή για την ώρα) ατομική του έκθεση στην γκαλερί The Breeder από τις 21 Ιανουαρίου, και να μην πάει το μυαλό σου σε μια πληθώρα οικείων και ρομαντικών αισθητικών αναζητήσεων. Τα έργα του σε χαρτί και οι πίνακές του, για παράδειγμα, θυμίζουν πολύ τα γραμμικά σχέδια του Ζαν Κοκτό με τις αδρές γραμμές τους, ή τη «συναισθηματική ασάφεια» που αναδύεται από τη ζωγραφική του Πάτρικ Πρόκτορ ή του Τζον Κράξτον. Ολοι τους επιπλέον αγάπησαν την Ελλάδα, ο δε Κράξτον (1922-2009), ο οποίος μετακόμισε μόνιμα στα Χανιά τη δεκαετία του ’70, βρίσκεται συχνά στη σκέψη του Γουόλ, ιδίως όταν επισκέπεται κι εκείνος με τη σειρά του τη Μεσόγειο και την Ελλάδα, όπου κάθε φορά γοητεύεται, όπως θα πει, από τη φύση και το φως. «Μου αρέσει να σκέφτομαι καλλιτέχνες από το παρελθόν που περνούσαν χρόνο στην περιοχή. Πολλοί δημιουργικοί άνθρωποι ελκύονταν από την ιστορία, την αύρα και τη μαγεία της Ελλάδας και της Ιταλίας. Αντίστοιχα, με εμπνέει και η αγγλική εξοχή, είναι το σπίτι μου και το μέρος όπου δουλεύω καλύτερα μέσα στην ηρεμία και στην ησυχία» θα πει στο «Βήμα» ο Χολ.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.