Πάνω από 200.000 ευρώ είναι ήδη η οικονομική ζημιά που υπολογίζει το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος από τη συνεχιζόμενη «απεργία» των ηθοποιών και στις επτά σκηνές του. Ενώ περίπου 140 παραστάσεις του έχουν ακυρωθεί – μεταξύ των οποίων και η πρεμιέρα του «Closer».
nnn
Στην ουσία πρόκειται για στάσεις εργασίας των ηθοποιών, καθ’ όλη τη διάρκεια της ηµέρας, που ξεκίνησαν τα Χριστούγεννα και συνεχίζονται. Μια συνάντηση µε την υπουργό Πολιτισµού είναι προγραµµατισµένη για την προσεχή Τρίτη, αλλά το κλίµα δεν εκπέµπει αισιοδοξία, παρά τις προσπάθειες τόσο της διοίκησης όσο και του καλλιτεχνικού διευθυντή για να βρεθεί λύση.
nnn
Δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν ότι όλο αυτό είναι ένα χτύπηµα κάτω από τη ζώνη στο ίδιο το ΚΘΒΕ, που τέλειωσε το 2018 και µπαίνει στο 2019 χωρίς χρέη – χάρη και στην έκτακτη επιχορήγηση από το ΥΠΠΟ. Και παράλληλα µια «αντίδραση» στην ανανέωση της θητείας του Γιάννη Αναστασάκη.
nnn
Το βέβαιο είναι ότι ζηµιώνονται και το θέατρο και η πόλη.
nnn
Μια ιδιαίτερα ταλαντούχα περίπτωση, ο µουσικός Θοδωρής Οικονόµου (φωτογραφία) διαγράφει τη δική του πορεία στο θέατρο: από την «Οδύσσεια» του Μποµπ Γουίλσον ως τα «Μαθήµατα πολέµου» του Δηµήτρη Λιγνάδη, µε τελευταίο σταθµό τη «Χριστουγεννιάτικη ιστορία» του Ντίκενς στο Εθνικό, κάνει σήµερα µια στάση στη Β΄ Σκηνή του Θεάτρου της Οδού Κεφαλληνίας: στις 12.30 παίζει πιάνο και προτείνει ένα προσωπικό µουσικό ταξίδι.
nnn
Ο Οίκος των Ασερ… επιστρέφει. Θεατρικά τον γνωρίσαµε στον πάλαι ποτέ Εξώστη του Αµόρε. Τώρα το Θεατρικό Αναλόγιο του ΚΠΙΣΝ προτείνει (σήµερα, στις 17.00) στον Φάρο του το έργο του Εντγκαρ Αλαν Πόου. Σκηνοθετεί η Κατερίνα Ευαγγελάτου, ερµηνεύει ο Νίκος Χατζόπουλος.
nnn
Και κάτι τελευταίο: Είναι αλήθεια; Δεν ζητείται πλέον ψεύτης; Βρέθηκε;