Υπήρξε μια δυναμική κεραμοποιία, τα αντικείμενα της οποίας έφτασαν να είναι περιζήτητα από συλλέκτες διεθνώς χάρη στις καινοτομίες και στις τεχνοτροπίες που εφάρμοσε, όπως για παράδειγμα την ανάγλυφη απεικόνιση πάνω στην επιφάνεια του πηλού. Ωστόσο, η παράδοση της κεραμοποιίας ΙΚΑΡΟΣ από τη Ρόδο παραμένει ζωντανή και εμπνέει εικαστικούς στη δημιουργία έργων σύγχρονης τέχνης, καταρρίπτοντας έτσι τη συνειρμική ταύτισή της με το παλιό, το παραδοσιακό.

Αυτό συμβαίνει χάρη στην έκθεση «Ιδού η Ρόδος (Hic Rhodus)» στο Space 52, τον πολυμορφικό χώρο του εικαστικού Διονύση Χριστοφιλογιάννη, στο πλαίσιο της οποίας ο Αποστόλης Αρτινός προσκαλεί 14 ετερόκλητους εικαστικούς, από τη Μάρω Μιχαλακάκου και τη Στέλλα Καπεζάνου ως τον Γιώργο Τσεριώνη και τον Aπόστολο Καρακατσάνη, «να αναλάβουν μέσα στο αισθητικό περιβάλλον της εποχής τους αυτή ακριβώς την εμπειρία της ανάκλησης. Να ανακαλέσουν στο έργο τους τη μνήμη του πράγματος και να αναμετρηθούν με τη σαγήνη του…» όπως σημειώνει ο επιμελητής, ο οποίος έχει εξερευνήσει τις καλλιτεχνικές διαστάσεις της παραδοσιακής κεραμικής και μέσα από την έκθεση «Pot pot» στο Κέντρο Μελέτης Νεότερης Κεραμικής στον Κεραμεικό.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω