Ο Δημήτρης Καταλειφός αυτοσυστήνεται ως «ένας άνθρωπος που έρχεται από τον 20ό αιώνα». Γεννημένος στα μέσα της δεκαετίας του ’50, μαθημένος στο θέατρο της ομάδας, προσηλωμένος στην τέχνη του, βλέπει γύρω του με τρόμο(;) το τοπίο να αλλάζει. Επιμένει όμως και συνεχίζει.
Εφέτος, στο Εμπορικόν, επέλεξε τον «Θάνατο του εμποράκου», το κορυφαίο έργο του Αρθουρ Μίλερ, με το οποίο τον συνδέουν πολλά. Από το ότι είχε πρωτοπαίξει τον ρόλο σε νεαρή ηλικία ως το γεγονός ότι και ο δικός του πατέρας ήταν πλασιέ. «Τότε τους λέγαμε δοσατζήδες. Χρειάζεται πειθώ για να αγοράσει ο άλλος. Και ο ηθοποιός πρέπει να πείσει, να δελεάσει για να τον εμπιστευθεί το κοινό. Αυτή η ανάγκη να αρέσεις για να πουλήσεις είναι μια τρομακτικά κοπιαστική υπόθεση».
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.