Εντονα χρώματα με το μπλε σταθερά κυρίαρχο και μια γλυκιά, ναΐφ ζωγραφική που πραγματώνεται μέσα από υλικά όπως λάδια, ακρυλικά αλλά και μελάνια πάνω σε μουσαμά, χαρτί αλλά και ξύλο, ακόμα και παράθυρα ή μια πόρτα του 19ου αιώνα. Είναι τα υποστρώματα πάνω στα οποία η Λίτσα Κασούμη ζωγραφίζει λουλούδια, ακόμα και μοτίβα από αιγυπτιακά υφαντά. Στη δέκατη τρίτη ατομική της έκθεση παρουσιάζει 70 τέτοια έργα μεικτής τεχνικής σε επιμέλεια Ζίνας Μπαμπή.
Χάρη και στον τίτλο «Ανοιξε την πόρτα ξανά» η έκθεση «διαβάζεται» ως μια παρότρυνση προς την ελευθερία που μας στέρησε ο εγκλεισμός του τελευταίου χρόνου, ένα πρίσμα υπό το οποίο αξιολογείται πλέον κάθε καλλιτεχνική έκφραση. «Η δουλειά αυτή ολοκληρώθηκε το ’19 και ήμουν έτοιμη να την εκθέσω, λογικά στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας με το οποίο βρισκόμουν σε επικοινωνία. Προέκυψε η πανδημία και όσα ακολούθησαν, με τις απαγορεύσεις και τις ακυρώσεις. Στην πορεία, από τον εγκλεισμό προέκυψαν κι άλλα έργα, περίπου είκοσι, εξάλλου η συνθήκη ευνοούσε και την έντονη καλλιτεχνική δημιουργία. Τελικά ο τίτλος «Ανοιξε την πόρτα ξανά» ερμηνεύτηκε με συναισθηματικό τρόπο εξαιτίας της εμπειρίας που είχε προηγηθεί καθώς όλοι μας αυτό περιμέναμε, να ανοίξουν οι πόρτες» θα πει στο «Βήμα» η κυρία Λίτσα Κασούμη. Τα έργα παρουσιάζονται τελικά στο Πολιτιστικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων ΜΕΛΙΝΑ στο Θησείο, «έναν χώρο ζεστό και όχι ψυχρό ή απρόσωπο που τα φιλοξενεί με τον καλύτερο τρόπο».
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.