«Ξεκινώντας με το γνωστό πορτρέτο του Πικάσο, ο οποίος εμφανίζεται μόνο με το εσώρουχό του, μαζί με τον Καμπούλ, έναν καθαρόαιμο αφγανικό ιχνηλάτη (Afghan Greyhound) και φτάνοντας στην αποχαιρετιστήρια αυτοπροσωπογραφία του γερμανού καλλιτέχνη Μάρτιν Κιπενμπέργκερ, σε καρικατούρα, φορώντας το ίδιο σύνολο. Επιπλέον, υπάρχουν άλλες «Mutt» παρουσιάσεις όπως το γυναικείο alter ego του Μαρσέλ Ντισάμπ, Ρόουζ Σέλαβι, και το διάσημο πορτρέτο του Ιβ Κλάιν «Leap into the void (Αλμα στο κενό)» (1960), στο οποίο ισχυρίζεται ότι έχει πέσει από μια παριζιάνικη ταράτσα. Τέλος, υπάρχουν βίντεο και φωτογραφίες που αναφέρονται σε εμβληματικά έργα, όπως αυτά της Φρίντα Κάλο, του Βίτο Ακόντσι, του Αντι Γουόρχολ, του Πολ Τεκ, αλλά και σε πιο σύγχρονα, όπως της Τρέισι Εμον και της Σάρα Λούκας. Τα έργα αυτά λειτουργούν ως διασκευές των μεγαλύτερων εικαστικών επιτυχιών των καλλιτεχνών και είναι ξένα σε μια νέα γενιά απλών παρατηρητών, που βλέπουν την ιστορία της τέχνης σαν να γεννήθηκε από τον Τζορτζ Κόντο και να επεκτάθηκε από τον Μπάνκσι στον Μπιπλ».
Με αυτά τα λόγια περιγράφει ο καταξιωμένος κριτικός τέχνης Κένι Σάχτερ την κοινή έκθεσή του με την ουγγρικής καταγωγής εικαστικό Εύα Μπέρεσιν με τίτλο «Mutt Life», που θα παρουσιάζεται μέχρι τις 11 Δεκεμβρίου στην γκαλερί Allouche Benias. Ουσιαστικά, δίνει τη δυνατότητα στο αθηναϊκό κοινό να δει από κοντά τα 10.000 «CryptoMutts» του, δηλαδή τα NFTs που δημιούργησε στα πρότυπα των PFPs (ψηφιακές, συλλεκτικές φωτογραφίες προφίλ) και τα οποία «εισχωρούν» σε διάφορα έργα τέχνης και στις απεικονίσεις διάσημων καλλιτεχνών.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.