Λάσπη, βία, αίμα. Μίσος, εκδίκηση, απελπισία. Γήινα χρώματα, ήχοι από τύμπανα, ξαφνικές εναλλαγές στον φωτισμό, ιαχές από τον Χορό. Μια πλειάδα ηθοποιών στην ορχήστρα της Επιδαύρου, σαν έτοιμοι από καιρό, αντιμετώπισαν το είδος της αρχαίας τραγωδίας μεταδίδοντας την ουσία, φθάνοντας στο μεδούλι της. Με λόγο καθαρό και με σαφώς κατακτημένα τα νοήματα, η παράσταση «Ηλέκτρα/Ορέστης» του Bέλγου Ιβο βαν Χόβε αποτέλεσε ένα διπλά κορυφαίο θεατρικό γεγονός. Τόσο γιατί ήταν η πρώτη συνεργασία της Comédie-Française με το αρχαίο θέατρο της Αργολίδας και το Φεστιβάλ όσο και – ακόμα περισσότερο – γιατί το τελικό αποτέλεσμα εμπεριείχε μια ολοκληρωμένη πρόταση πάνω στο αρχαίο δράμα (παίχθηκε στις 26 και 27/8).

Ξεκινώντας από τις δύο τραγωδίες του Ευριπίδη «Ηλέκτρα» και «Ορέστης» ο Ιβο βαν Χόβε θέλησε να δημιουργήσει ένα τρίτο έργο, σαν ένωση και συνέχεια μαζί. Αντλησε το υλικό του από τον αρχαίο ποιητή, εστίασε την «πλοκή» αυτού του αιματηρού κύκλου στα δύο αδέλφια, ως όφειλε, και στον Πυλάδη, ακολουθώντας τους ήρωες στα εγκλήματά τους.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω