Στις 21 Δεκεμβρίου έγινε διαθέσιμος στο Netflix o τρίτος κύκλος της σειράς «Emily in Paris» και δεκάδες εκατομμύρια θεατές έκαναν – βοηθούμενοι και από τους χαλαρούς ρυθμούς των χριστουγεννιάτικων ημερών – ανηλεές binge watching των δέκα νέων επεισοδίων. Το δημοφιλές TV show δεν γοητεύει φυσικά το κοινό του με την (σχηματική) πλοκή και τους χαρακτήρες-καρικατούρες, αλλά επειδή προσφέρει μια απόδραση από τη δύσκολη πραγματικότητα σε ένα μονίμως ηλιόλουστο Παρίσι, όπου όλοι είναι όμορφοι, φοράνε καταπληκτικά ρούχα, δοκιμάζουν υπέροχα φαγητά και όλα μοιάζουν σαν μια τρισδιάστατη εκδοχή του Instagram.
Φυσικά, η παραγωγή έχει αποδειχθεί εξόχως επιδραστική όσον αφορά τις τάσεις της μόδας και της ομορφιάς. Από την εποχή του «Sex and the City» είχε να κάνει την εμφάνισή της σειρά με τέτοιο αντίκτυπο στην τρέχουσα ποπ κουλτούρα – δεν είναι τυχαία η εμπλοκή του ίδιου δημιουργού, του Ντάρεν Σταρ, ούτε το ότι φημολογείται η συμμετοχή της θρυλικής «Σαμάνθα», της Κιμ Κατράλ, στην τέταρτη σεζόν.
Το «Emily in Paris» έκανε το ντεμπούτο του κατά τη διάρκεια του lockdown του 2020 και το παρακολούθησαν 58 εκατομμύρια νοικοκυριά τον πρώτο μήνα. Η δεύτερη σεζόν αποδείχτηκε ακόμη πιο επιτυχημένη και απέφερε πέρυσι 96 εκατομμύρια δολάρια σε media impact value έναν μόλις μήνα μετά την πρώτη προβολή της, σύμφωνα με τον πάροχο ανάλυσης δεδομένων Launchmetrics, ο οποίος χρησιμοποίησε έναν αλγόριθμο που έχει σχεδιαστεί ειδικά για τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας των στρατηγικών μάρκετινγκ σε έντυπα, Διαδίκτυο και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Περίπου 14.000 κομμάτια μόδας από 250 brands παρουσιάστηκαν σε αυτή τη σεζόν, σημαντική η αύξηση από τα 12.000 που χρησιμοποιήθηκαν τον προηγούμενο κύκλο (μεταξύ των οποίων και ο Βασίλης Ζούλιας). Δεν πρέπει να παραλείψουμε ότι σε αυτά τα επεισόδια συμμετέχει η ελληνοαμερικανίδα καλλονή και ταλαντούχα ηθοποιός Μελία Κράιλινγκ.
Πέρυσι μια συλλεκτική Emily in Paris κολεξιόν πουλήθηκε στο Netflix shop αλλά και στο Saks Fifth Avenue. Περιελάμβανε δημιουργίες οίκων όπως οιAZ Factory, Maison Michel, Causse Gantier, Goossens Paris αλλά και τα ελληνικού ενδιαφέροντος brands Ileana Makri και Zeus & Dione. Η στυλίστρια Μεριλίν Φυτούση, συνεργάτις της Πατρίσια Φιλντ, έχει διαλέξει φημισμένα ονόματα όπως Balmain, Louis Vuitton, Christian Lacroix αλλά και πολλά άγνωστα στο ευρύ κοινό fashion labels όπως Ludovic de Saint Sernin, Germanier, Egon Lab, Ester Manas, Mira Mikati, Romain Thevenin και Pressiat. Ολοι αυτοί οι designers αναμένεται να αποκτήσουν μεγάλη αναγνωρισιμότητα.
Αξίζει να αναφέρουμε το παράδειγμα του brand Weinsanto, το οποίο συνεργάστηκε πέρυσι πρώτη φορά με τη σειρά για ένα δαντελένιο φόρεμα που φορέθηκε από την ηθοποιό Φιλιπίν Λεροΐ Μπολιέ, η οποία υποδύεται τη δυναμική και σέξι Σιλβί. Το φόρεμα ξεπούλησε αμέσως, έδωσε τη δυνατότητα στους σχεδιαστές να επενδύσουν σε νέο εξοπλισμό και σήμερα αντιπροσωπεύει το 15% του ετήσιου τζίρου του οίκου. Αναρωτιόμαστε λοιπόν πόσες τηλεθεάτριες θα αντιγράψουν το νέο κούρεμα με τις αφέλειες, ένα hommage στην Τζέιν Μπίρκιν, το οποίο υιοθέτησε σε αυτή τη σεζόν η Εμιλι.