Μοιάζει οξύμωρο για τον κατασκευαστή που εφηύρε την αυτοκίνηση να εμφανίζεται καθυστερημένα στο πάρτι της ηλεκτροκίνησης που έχει στηθεί σχεδόν από τις αρχές της τρέχουσας δεκαετίας, ωστόσο όλα είναι ζήτημα προτεραιοτήτων. Η απορία μεγαλώνει αν σκεφτεί κανείς ότι μιλάμε για την εταιρεία που βρίσκεται στην πρώτη θέση των premium πωλήσεων παγκοσμίως, άρα δυνητικά οι δικοί της πελάτες είναι αυτοί που μπορούν να πληρώσουν την υπεραξία της εξέλιξης κάθε νέας τεχνολογίας. Το παρελθόν ωστόσο έχει αποδείξει πως δεν μετρά πάντοτε πότε κάνεις κάτι αλλά πώς, και υπό αυτό το πρίσμα η Mercedes EQC 400 4MATIC είναι μία ακόμη πειστική ένδειξη πως ό,τι κάνει η Mercedes-Benz συνιστά γεγονός πρώτου μεγέθους, επιχειρηματικού και άλλου.

Στην προκειμένη περίπτωση η EQC συγκρίνεται άμεσα με τα υπάρχοντα Audi e-tron και Jaguar I-Pace, πρωτίστως λόγω μεγέθους και ύφους, και ξεχωρίζει από αυτά λόγω του διαφορετικού τρόπου σκέψης των δημιουργών της σε συγκεκριμένα πεδία. Ωστόσο το κείμενο που διαβάζετε δεν έχει συγκριτικό χαρακτήρα λόγω της χρονικά σύντομης επαφής μας με την EQC στην πρώτη οδηγική επαφή μαζί της στο Οσλο, την Πράσινη Πρωτεύουσα της Ευρώπης για το 2019.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω