Είναι σαφές ότι οι πρωτοβουλίες για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση. Είναι ωστόσο κοινώς παραδεκτό ότι και δεν αρκούν και δεν πρέπει να αποτελούν την κορυφαία προτεραιότητα στην ατζέντα των αρμοδίων. Το ζήτημα της παλαιότητας εκατοντάδων χιλιάδων αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους, το οποίο επιτείνεται κάθε χρόνο από την αθρόα εισαγωγή «φθηνών» μεταχειρισμένων από το εξωτερικό, είναι αυτό που πρέπει να τους απασχολήσει άμεσα. Οι λύσεις είναι γνωστές, εφαρμόζονται ήδη σε άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης παράλληλα με τα κίνητρα για την απόκτηση φιλικότερων προς το περιβάλλον αυτοκινήτων και χωρίς το ταξικό πρόσημο που υποκρύπτει η αναφορά σε Λιανικές Τιμές προ Φόρων και άλλες σοφιστείες.
Σε κάθε περίπτωση η ενασχόληση με το φαινόμενο «Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα» αποδεικνύει ότι η μόνη ανέτοιμη είναι διαχρονικά η Πολιτεία. Τόσο οι εισαγωγικές εταιρείες αυτοκινήτων όσο και, κυρίως, οι πάροχοι ενέργειας που ασχολούνται συστηματικά εδώ και χρόνια με το αντικείμενο αντιμετωπίζουν το ζήτημα στη σωστή, ρεαλιστική διάστασή του αναμένοντας εκείνο που σπανίως ισχύει σε αυτή τη χώρα: τη συνέπεια λόγων και έργων, την υλοποίηση προγραμμάτων που δεν εκπονούνται για τα Δελτία Τύπου και τις φωτογραφίες, τον καθορισμό ενός πλαισίου που θα μεταβάλλεται από την πρόοδο της τεχνολογίας και όχι από προσωπικές στρατηγικές.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω
Είσοδος