Το ηλεκτρικό ισοδύναμο του Golf στη νέα εποχή της αυτοκίνησης επωφελείται από τη διάθεση της VW να τεκμηριώσει προϊοντικά τη θέση της ως η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία παρέχοντας πολλαπλές δυνατότητες επιλογής στους δυνητικούς αγοραστές του. Η αντίφαση που συνιστά το μικρομεσαίο μήκος των 4,26 μέτρων με τους διαθέσιμους εσωτερικούς χώρους επιπέδου Passat, οφείλεται και στη νέα πλατφόρμα η οποία παίζει καθοριστικό ρόλο στην εξαιρετική οδική συμπεριφορά του ID.3. Τη «χρυσή τομή» της έκδοσης που εμείς οδηγήσαμε (με μπαταρία 58 kWh, μοτέρ απόδοσης έως 204 ίππους, αυτονομία έως 420 χλμ.) θα ακολουθήσουν δύο ακόμη με μπαταρίες 45 kWh και 77 kWh, διαφοροποιώντας την αυτονομία από τα 330 έως τα 550 χλμ. Πέρα από τα αναρίθμητα τεχνολογικά highlights, εναρμονισμένα με την ηλεκτρική του υπόσταση, θεωρώ ότι θα εθιστείτε από την πρώτη στιγμή στις ψηφιακές υπηρεσίες μέσω του We Connect στο κινητό σας τηλέφωνο και στην παρακολούθηση των ενδείξεων λειτουργίας στην κεντρική οθόνη των 10 ιντσών.