Εχοντας ήδη ανακοινώσει ότι η επόμενη, ένατη κατά σειρά, γενιά του Golf θα είναι αμιγώς ηλεκτρική, το πρωτότυπο που δοκιμάζει το βήμα του στο ταιριαστό περιβάλλον του Nurburgring αναμένεται να αποτελέσει την τελευταία ευκαιρία για όσους θέλουν να αποκτήσουν ένα Golf GTI με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η VW έχει ήδη δρομολογήσει την άφιξη του ανανεωμένου μικρομεσαίου της μοντέλου για τα μέσα του 2024 και η hot-hatch παραλλαγή του αναμένεται να ακολουθήσει με χρονική απόσταση ενός εξαμήνου, κλείνοντας με πανηγυρικό τρόπο τον κύκλο του «συμβατικού» Golf GTI καθώς η άφιξή του θα συμπέσει και με τα πενηντάχρονα από την πρώτη εμφάνισή του. Επίκεντρο θα εξακολουθεί να αποτελεί ο δίλιτρος κινητήρας ΕΑ888, ο οποίος στη σύγχρονη εκδοχή του μοντέλου προσφέρει από 250 έως 300 ίππους, μεγέθη που προδιαγράφονται ενισχυμένα στην ανανεωμένη εκδοχή. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί και στο πλαίσιο με μια νέα έκδοση του συστήματος DCC Pro που συνδυαστικά με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ διπλής βαλβίδας θα εγγυάται περισσότερη ακρίβεια και έλεγχο με ένα ακόμα ευρύτερο φάσμα ρυθμίσεων.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.