Με την γκάμα των SUV της να διευρύνεται και την ηλεκτροκίνηση να αποτελεί πλέον βασικό άξονα του αναπτυξιακού σχεδίου της, η Mercedes-Benz ξεκινά τις παρουσιάσεις νέων μοντέλων για το 2019, την Τρίτη 8 Ιανουαρίου, από την έκθεση «Consumer Electronics Show» στο Λας Βέγκας, όταν θα αποκαλύψει τη δεύτερη γενιά της CLA. Το τετράθυρο coupe της γερμανικής εταιρείας θα είναι χρονολογικά το πρώτο που θα εκτεθεί στα φώτα της δημοσιότητας, ωστόσο οι επόμενοι 24 μήνες θα πρέπει να θεωρούνται και οι πιο παραγωγικοί της σύγχρονης ιστορίας της.
Προτεραιότητα της φίρμας αποτελεί η ενίσχυση της παρουσίας της στα SUV με την πρωτοεμφανιζόμενη GLB να τοποθετείται ανάμεσα στις GLA και GLC, προσθέτοντας περισσότερα στοιχεία πρακτικότητας στο κάτω άκρο της γκάμας και διαθέτοντας την ίδια σειρά κινητήρων βενζίνης και diesel με την A-Class, άρα και εκδόσεις AMG 35 και AMG 45. Το μοντέλο πραγματοποιεί ήδη δοκιμές εξέλιξης, με πιθανότερη ημερομηνία κυκλοφορίας του μέσα στο καλοκαίρι, χωρίς να έχει ακόμη διευκρινιστεί αν θα κάνει πρεμιέρα στην Εκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο, εκεί όπου θα εμφανιστεί η CLA Shooting Brake με το σχεδόν station wagon αμάξωμα. Στην ίδια διοργάνωση αναμένεται να παρουσιαστούν και οι οπτικά ανανεωμένες GLC και GLC Coupe, οι οποίες θα διατίθενται και σε plug-in υβριδικές εκδόσεις και με το νέο σύστημα infotainment MBUX.
Εναλλακτικά η GLB μπορεί να εμφανιστεί επισήμως τον ερχόμενο Απρίλιο στην έκθεση της Νέας Υόρκης ταυτόχρονα με την πρεμιέρα της νέας GLS, μιας S-Class με μορφή SUV, που θα προσφέρει επταθέσια διάταξη καθισμάτων, εξακύλινδρους και οκτακύλινδρους κινητήρες, τεχνολογία ημιαυτόνομης οδήγησης, εκδόσεις AMG και plug-in υβριδική επιλογή.
Στην ίδια αρχιτεκτονική βασίζεται και το υπερπολυτελές SUV της Mercedes-Maybach το οποίο είδαμε ως πρωτότυπο την άνοιξη του 2018 στο Πεκίνο και θα το ξαναδούμε στην έκδοση παραγωγής είτε τον Νοέμβριο στο Λος Αντζελες είτε τον Δεκέμβριο στην Γκουανγκζού της Κίνας.
Στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο αναμένεται να δούμε την GLE Coupe ως αντίπαλον δέος της BMW X6, ενώ τρεις μήνες νωρίτερα η ελληνική αγορά θα υποδεχθεί την ηλεκτροκίνητη EQC, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV των Γερμανών με αυτονομία περίπου 400 χλμ., απόδοση 408 ίππους, μπαταρία 80 kWh και χώρο αποσκευών 500 λίτρων. Για το ηλεκτροκίνητο premium hatchback με τα διακριτικά EQA θα πρέπει να περιμένουμε έως το 2020, χρονιά που θα πρωταγωνιστήσει και η ολοκαίνουργια GLA, η οποία θα βασίζεται στη νέα A-Class, αλλά αυτονόητα θα διαθέτει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και περισσότερες τετρακίνητες 4MATIC εκδόσεις.
Μέσα στο 2020 θα δούμε επίσης την ανανεωμένη τετράθυρη S-Class με τις coupe και cabriolet παραλλαγές της να ακολουθούν, αλλά και την έκδοση παραγωγής του hypercar Mercedes-AMG ONE με τους 1.000+ ίππους και την υβριδική τεχνολογία της Formula 1.
Μέσα στο 2019 ωστόσο αναμένονται τόσο η κυκλοφορία της ανανεωμένης V-Class όσο και αυτή της E-Class, ενώ η παρουσίαση της πέμπτης γενιάς της C-Class μετατίθεται για το 2021 καθώς η οπτική της ανανέωση παρουσιάστηκε μόλις την άνοιξη του 2018 στη Γενεύη.