Το πρώτο Captur αποδείχθηκε για τη Renault «λίρα εκατό», ένα crossover που έφερε στις τάξεις της νέο – και νεανικότερο – κοινό το οποίο επέλεξε να προσπεράσει το best-seller Clio δημιουργώντας έτσι μία ακόμα ιστορία επιτυχίας για τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία. Σήμερα ο ρόλος της νέας γενιάς του είναι λόγω ανταγωνισμού πιο σύνθετος, γι’ αυτό και το ολοκαίνουργο Captur βελτιώθηκε θεαματικά, αποποιούμενο στην πράξη τον ρόλο του «entry level» μοντέλου στα γαλλικά SUV. Μεγάλωσε σε διαστάσεις – τα επιπλέον 11 εκατοστά διαμορφώνουν το μήκος του στα 4,23 μέτρα

-, απέκτησε δύο εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο – στα 2,64 μέτρα -, αλλά κυρίως ενηλικιώθηκε σχεδιαστικά επενδύοντας σε λεπτομέρειες, όπως τα LED φώτα εμπρός και πίσω, η διαφορετική μάσκα και το νέο σχήμα των φωτιστικών σωμάτων που προσομοιάζουν σε εκείνα του σύγχρονου Megane.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω