Η S-Class αποτελεί διαχρονικά την κορυφαία υλοποίηση της γερμανικής φίρμας είτε πρόκειται για τη συμβατική έκδοσή της, με κινητήρες εσωτερικής καύσης, είτε για την πιο πρόσφατη προσθήκη της αμιγώς ηλεκτροκίνητης EQS. Σε δυναμική αντίστιξη, η υπογραφή της AMG σηματοδοτεί, εξίσου διαχρονικά, τις κορυφαίες από πλευράς επιδόσεων προτάσεις της γερμανικής φίρμας. Κάπως έτσι, στην προκειμένη περίπτωση θα μπορούσε κάλλιστα να πει κανείς ότι έχουμε την ευτυχή συνύπαρξη δύο κορυφών με αποτέλεσμα ένα εκκωφαντικό σύνολο που αναμειγνύει τη δεδομένη υπερπολυτέλεια της S-Class με την αδιάψευστη δύναμη επιβολής που υπαγορεύουν τα σήματα του Affalterbach, που με φόντο και την ηλεκτρική μετάβαση προσθέτουν στο αξιοζήλευτο σύνολο και την τεχνογνωσία της F1.

To αποτέλεσμα των παραπάνω συνδυασμών είναι η σχεδόν υπερβατική σε τεχνολογία και επιδόσεις AMG S 63 E-Performance των 802 ίππων και των 1.430 Nm ροπής, που, όπως προδίδει και η παρουσία των διακριτικών E-Performance στην ονομασία της, επωφελείται από plug-in υβριδικό σύνολο, το οποίο βέβαια, όπως και στην περίπτωση της αντίστοιχης έκδοσης της νέας C-Class, κάπως αυτονόητα, εστιάζει περισσότερο στην επίτευξη υψηλών επιδόσεων και λιγότερο στις περιβαλλοντικές περγαμηνές.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω