Αν σας αρέσουν οι ιστορικές αναδρομές αυτό δεν είναι το σωστό κείμενο για εσάς. Το νέο Corsa άλλωστε δεν έχει τίποτα κοινό με εκείνα των προηγούμενων πέντε γενεών του, εκτός από τον τίτλο του και την εγγύηση της Opel. Για την ακρίβεια, ακόμη και αυτή έχει πλέον νέο νόημα μετά την αλλαγή σελίδας στην ιστορία της και την ελευθερία – οικονομική και άλλη – που της εξασφάλισε ο γαλλικός όμιλος PSA στον οποίο ανήκει από το 2017.

Ως ένα νέο δείγμα γραφής λοιπόν αυτό το Corsa αποτελεί έναν ηχηρό τρόπο έκφρασης. Σχεδιασμένο σε λευκό χαρτί, το γερμανικό supermini βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια αρθρωτή πλατφόρμα η οποία επιτρέπει την  παράλληλη αξιοποίηση όλων των τύπων μηχανικών συνόλων προσθέτοντας στην γκάμα του κινητήρες εσωτερικής καύσης απόδοσης 75-130 ίππων. Στη βάση τοποθετείται ο ατμοσφαιρικός κινητήρας βενζίνης των 1,2 λίτρων/75 ίππων που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων σε τιμές από 13.580 ευρώ και πλαισιώνεται από τον turbo των 1,2 λίτρων είτε με 100 ίππους (με μηχανικό κιβώτιο έξι ταχυτήτων ή αυτόματο οκτώ σχέσεων, από 14.380 και 17.080 ευρώ αντίστοιχα) είτε με 130 ίππους αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων έναντι 17.280 ευρώ στην κορυφαία εξοπλιστική έκδοση GS Line.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω