Τo πρώτο ηλεκτρικό Toyota με τη σύνθετη αλφαριθμητική ονομασία την οποία θα ακολουθήσουν πολλές ανάλογες, είναι αυτό ακριβώς που θα περίμενε κανείς από μια συνάρτηση όπου οι μεταβλητές καθορίζονται από τη δημοτικότητα των crossover, την επιτυχία του σχεδιαστικά διαφορετικού C-HR και την τάση της Toyota να στοχεύει στην καρδιά όσο και στο μυαλό των απαιτήσεων ενός ευρέος κοινού με τις τεχνολογικές προδιαγραφές της. Με μήκος 4,69 μ., crossover ύφος και… ύψος – η απόσταση από το έδαφος είναι 17,7 εκ. – και τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε δικίνητες ή τετρακίνητες διαμορφώσεις, μην αφήνοντας κυριολεκτικά καμία προτίμηση εκτός παιχνιδιού και στόχευσης. Ανεξαρτήτως επιλογής, κοινή συνισταμένη αποτελεί η μπαταρία των 71,4 kWh, η οποία εξασφαλίζει αυτονομία από 470-516 χλμ. για την AWD και τη δικίνητη έκδοση και προσφέρει την δυνατότητα αναπλήρωσης της ενέργειας με τάση έως 150 kW, διαδικασία που επαναφορτίζει τις συστοιχίες λιθίου έως το 80% σε 30 λεπτά. Σε «καθεστώς» οικιακής φόρτισης με τον standard διαθέσιμο φορτιστή των 11 kW η διαδικασία απαιτεί περίπου επτά ώρες. Αυτό που ποικίλλει ανάλογα με την επιλογή δικίνητης ή τετρακίνητης έκδοσης είναι η ισχύς, η οποία διαμορφώνεται σε 204 ή 218 ίππους. Στην πρώτη περίπτωση η επιτάχυνση απαιτεί 7,5 δευτερόλεπτα ενώ στη δεύτερη 6,9 δευτερόλεπτα, ενώ κοινή η μέγιστη ταχύτητα η οποία διαμορφώνεται σε 160 χλμ./με την παρέμβαση του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας.