Κατά 3.400 στερλίνες (€3.900) θα ακριβύνουν κατά μέσο όρο τα EV που από 1ης Ιανουαρίου θα διασχίζουν τη Μάγχη, σύμφωνα με νεότερη ανακοίνωση του βρετανικού συνδέσμου κατασκευαστών και εμπόρων αυτοκινήτου (SMMT) που ζητεί για ακόμη μία φορά την επανεξέταση των όρων της συμφωνίας που προέκυψε μετά το Brexit και προβλέπει την επιβολή δασμών 10% στα ηλεκτροκίνητα οχήματα που διακινούνται ανάμεσα σε ΕΕ και Μ. Βρετανία, αν το 45% της αξίας τους δεν προκύπτει από εξαρτήματα «made in UK» ή «made in Europe», αντίστοιχα. «Η μη αναθεώρηση της συμφωνίας δεν θα βλάψει μόνο την τσέπη καταναλωτών αλλά θα πλήξει και την ανταγωνιστικότητα τόσο της βρετανικής όσο και της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας» σημειώνει ο επικεφαλής του SMMT, Mike Hawes, απηχώντας τις θέσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας που τάσσεται επίσης υπέρ της τριετούς αναβολής με δεδομένο ότι το ακριβότερο «εξάρτημα» στα EV είναι η μπαταρία, εκπροσωπώντας περίπου το 40% της συνολικής αξίας τους και τυγχάνει στο 99% των περιπτώσεων να προέρχεται από την Ασία, ελλείψει ευρωπαϊκής παραγωγής που να μπορεί να καλύψει τη ζήτηση. Το βρετανικό ζήτημα φέρεται να έχει χωρίσει στα «συνήθη» δύο στρατόπεδα την EE με Γάλλους εναντίον Γερμανών σε μια άτυπη σύρραξη στους διαδρόμους των Βρυξελλών, καθώς οι πρώτοι υποστηρίζουν ότι δεν είναι δυνατόν μια χώρα να αποχωρεί από την Ενωση και να επωφελείται ευνοϊκής μεταχείρισης και τους δεύτερους να τάσσονται υπέρ της αναβολής για όλους τους ευνόητους λόγους.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω