Μετά την παρουσίαση της EQC, η Mercedes-Benz επικεντρώνεται στην εξέλιξη των υπολοίπων μελών της νεοσύστατης ηλεκτρικής γκάμας της και εν προκειμένω στο ηλεκτροκίνητο alter ego της νέας B-Class. Αν και θεωρητικά η EQB, όπως ονομάζεται, αντικαθιστά τη Mercedes-Benz B-Class Electric Drive, επί της ουσίας θα έχει ελάχιστα κοινά με το μοντέλο που διαδέχεται, αφενός λόγω της εξέλιξης της νέας γενιάς της B-Class, αφετέρου χάρη στη νέα πληθωρική τακτική της γερμανικής φίρμας σε ό,τι αφορά τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα.
Αφετηρία της θα αποτελέσει μια καινούργια ηλεκτρική αρχιτεκτονική, η EVA II, η οποία θα αξιοποιηθεί και από την επικείμενη EQA που θα κάνει επίσης την εμφάνισή της ως έκδοση παραγωγής εντός της επόμενης διετίας.
Αφετηρία της θα αποτελέσει μια καινούργια ηλεκτρική αρχιτεκτονική, η EVA II, η οποία θα αξιοποιηθεί και από την επικείμενη EQA που θα κάνει επίσης την εμφάνισή της ως έκδοση παραγωγής εντός της επόμενης διετίας.
Ενα από τα κύρια χαρακτηριστικά της ηλεκτρικής EQB είναι η διαθεσιμότητά της σε διαφορετικές εκδόσεις τόσο σε ό,τι αφορά τις μπαταρίες και την αυτονομία όσο και την προσφερόμενη ισχύ. Αναλυτικότερα, η βασική έκδοσή της αναμένεται να εφοδιάζεται με μπαταρίες απόδοσης 60 kWh, οι οποίες θα προσφέρουν αυτονομία 400 χλμ. Σε ό,τι αφορά την ισχύ, αφετηρία αναμένεται να αποτελούν οι 200 ίπποι ενώ σε δεύτερο χρόνο θα προστεθούν περισσότερες εκδόσεις, η ισχύς των οποίων θα φτάνει έως και τους 340 ίππους. Αντιστοίχως θα ισχύσει και για τις μπαταρίες καθώς η κορυφαία έκδοση της EQB θα εφοδιάζεται με μπαταρίες απόδοσης 110 kWh, οι οποίες θα εξασφαλίζουν αυτονομία 700 χλμ.