Για τους μη μυημένους η δημιουργική αντιγραφή ενός κλασικού σχεδίου όπως αυτό του γαλλικού coupe που πρωτοπαρουσιάστηκε στο σαλόνι της Γενεύης τον Μάρτιο του 1969 μοιάζει απλή υπόθεση. Για εκείνον ωστόσο που σχεδίασε το νέο coupe πρωτότυπο της Peugeot, το οποίο επισήμως θα αποκαλυφθεί μεθαύριο Τρίτη 2 Οκτωβρίου στο Παρίσι, τα πράγματα ήταν πολύ διαφορετικά. «Είναι το πιο δύσκολο concept car που έχω σχεδιάσει ως τώρα, υπό την έννοια ότι χρειάστηκε χρόνος για να βρεθεί το σημείο ισορροπίας ανάμεσα στην αύρα και την παράδοση του 504 και στη σύγχρονη εικόνα του e-Legend» τονίζει ο δημιουργός του, Matthias Houssan, επικεφαλής σχεδιασμού των πρωτοτύπων της γαλλικής εταιρείας.
Με την πρώτη ματιά το αυτοκίνητο δείχνει σχεδόν έτοιμο να μπει στην παραγωγή, καθώς σε αντίθεση με τα περισσότερα πρωτότυπα αυτό δείχνει πολύ πιο γήινο. Οι αναλογίες του είναι σωστές, οι διαστάσεις του είναι απολύτως αποδεκτές για coupe – 4,65 μέτρα μήκος, 1,93 πλάτος και 1,37 ύψος -, ενώ η τεχνολογία του, αν και εξωτική σε ό,τι αφορά την αυτόνομη οδήγηση, δεν κρύβει οτιδήποτε τεχνολογικά ανέφικτο.
«Δείτε το ως ένα αυτοκίνητο που μπορεί να συνδυάσει τη δυναμική οδηγική συμπεριφορά με την αυτόνομη κίνηση, ανάλογα με τις συνθήκες στις οποίες βρίσκεται ο οδηγός του. Είναι πολλοί εκείνοι που θα προτιμούσαν ένα τέτοιο coupe από ένα μινιμαλιστικό σχέδιο» επισημαίνει ο Gilles Vidal, υπεύθυνος για τον σχεδιασμό όλων των μοντέλων Peugeot.
Αυτά που εμφανώς συνδέουν το παλιό με το νέο μοντέλο είναι τα τέσσερα φώτα στην μπροστινή γρίλια, τα 3+3 κάθετα φώτα πίσω και η παρόμοια σχεδίαση της οροφής. Τα πραγματικά highlights του e-Legend κρύβονται στο εσωτερικό του, με την ανοιχτόχρωμη μπλε επένδυση των καθισμάτων και του δαπέδου και την αιωρούμενη κεντρική κονσόλα να αποκαλύπτουν τον φουτουριστικό χαρακτήρα του.
Με δεδομένο δε ότι τα δύο – Soft και Sharp – από τα τέσσερα οδηγικά προφίλ αφορούν την αυτόνομη «οδήγηση», το τιμόνι, τα χειριστήρια και τα πεντάλ εμφανίζονται μόνο όταν ο οδηγός αποφασίσει να επιλέξει μία από τις δύο άλλες λειτουργίες – τη Legend και την Boost – στις οποίες διαφοροποιείται και η απόκριση των δύο ηλεκτροκινητήρων. Αποδίδοντας συνδυαστικά 456 ίππους και 800 Nm ροπής εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση σε λιγότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα, ενώ η αυτονομία κίνησης του e-Legend προσεγγίζει τα 600 χλμ. χάρη στην μπαταρία των 100 kWh. Στην Peugeot θεωρούν τα μεγέθη απολύτως ρεαλιστικά για την κυκλοφορία του αυτοκινήτου τα επόμενα χρόνια, αλλά ο Vidal επικεντρώνεται αλλού. «Το κέρδος σε επίπεδο εικόνας για τη μάρκα από ένα τέτοιο μοντέλο είναι αναμφισβήτητο, ωστόσο την απόφαση λαμβάνει πάντα η διοίκηση της εταιρείας. Η θετική υποδοχή του e-Legend από το κοινό θα βοηθήσει, αλλά δεν είναι μόνο αυτή που θα οδηγήσει στην παραγωγή του αυτοκινήτου».