H γερμανική φίρμα έχει δηλώσει εδώ και περίπου μία τετραετία την πρόθεσή της να εξελίξει ένα supermini και, κυρίως, ένα πιο προσιτό ηλεκτρικό μοντέλο το οποίο θα τεθεί στη βάση της γκάμας των ID, καθιστώντας την ηλεκτροκίνηση ευρύτερης αποδοχής και προσβάσιμη σε περισσότερους, όπως επιβάλλουν άλλωστε η… προϊστορία του γερμανού κατασκευαστή που είναι συνυφασμένη με τον Σκαραβαίο όσο και η ονομασία που τελικώς επελέγη για να τον συνοδεύει ως τις μέρες μας.
Προσπερνώντας τους θεωρητικούς συγκριτικούς συμβολισμούς που θα μπορούσε να εντοπίσει ανάμεσα στο σήμερα του ID. 2all και τις απαρχές της VW και περνώντας στο προκείμενο, η πρεμιέρα του καθ’ όλα ρεαλιστικού πρωτότυπου ηλεκτρικού supermini θα μπορούσε να εκληφθεί ήδη ως η υλοποίηση της υπόσχεσης της γερμανικής φίρμας για προσιτή ηλεκτροκίνηση που αρχικά πρωτοσυστήθηκε με το πρωτότυπο ID.Life Concept το 2021 και πλέον βρίσκει εφαρμογή στο εξίσου πρωτότυπο αλλά πολύ κοντά στην παραγωγή ID. 2all. Αυτό συνοδεύεται από μια νέα υπόσχεση για αρχική τιμή κάτω των 25.000 ευρώ, η οποία θα αναλάβει να δώσει στο project την ουσία που θα ορίσει τη δημοτικότητά του, εξασφαλίζοντας στη VW ένα ευρύτερο, νεανικό κοινό που, αν μείνει ευχαριστημένο, μεγαλώνοντας υπάρχουν αυξημένες πιθανότητες να επιλέξει ένα -μεγαλύτερο – ηλεκτρικό VW.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.