Καθώς στην Ελλάδα κάποιοι συζητούν ακόμη για τον ρόλο και τη χρησιμότητα της ηλεκτροκίνησης, τη σκοπιμότητα ύπαρξης και την αποδοτικότητα επιδοτήσεων μέσω των προγραμμάτων «ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ 2» και «ΠΡΑΣΙΝΑ ΤΑΞΙ», την ανταπόκριση του κοινού και τα ποσοστά διείσδυσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, στην Ευρώπη οι εξελίξεις είναι ραγδαίες και αμφίπλευρες.

Από τη μια πλευρά επιχειρηματίες όπως ο Elon Musk της Tesla (και της Space X) και οι επικεφαλής των μεγαλύτερων ασιατικών εταιρειών κατασκευής ημιαγωγών και μπαταριών σχεδιάζουν επενδύσεις σε Γερμανία, Γαλλία, Ισπανία και αλλού, διαπραγματευόμενοι τα οφέλη που θα αποκομίσουν από αυτές. Από την άλλη, ευρωπαϊκές κυβερνήσεις με προεξάρχουσα τη γαλλική παρέχουν φορολογικές και άλλες ελαφρύνσεις προκειμένου να κερδίσουν αυτές τις επενδύσεις. Πέρα από τη Γερμανία, η οποία διαχρονικά αποτελεί τον ισχυρότερο και πιο συνεπή «παίκτη» σε τέτοιου είδους «παιχνίδια» (καθώς έχει την πολιτική δυνατότητα να υπαγορεύει πολιτικές στην ΕΕ) και τους επιχειρηματικούς δορυφόρους της στο πεδίο της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Γαλλία κερδίζει διαρκώς έδαφος χάρη στη συνεκτική πολιτική της στο πεδίο της βιώσιμης κινητικότητας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω