H γαλλική φίρμα έχει ήδη στο ενεργητικό της τρεις άκρως ενδιαφέρουσες ηλεκτρικές πρεμιέρες «εν εξελίξει» καθώς εκτός από το ήδη γνωστό R5 προετοιμάζεται το εμπορικό λανσάρισμα Renault 4 και η επάνοδος του Twingo ως ηλεκτροκίνητου citycar από το 2026.
Ταυτόχρονα όμως, όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής του ομίλου, Luca de Meo, οι Γάλλοι ήδη επεξεργάζονται την επόμενη ηλεκτρική προϊοντική τους σελίδα με εφαλτήριο μια νέα αρχιτεκτονική, η οποία σύμφωνα με τις πρώτες συστάσεις θα κάνει την εμφάνισή της το 2028 κάτω από τις επιφάνειες ενός μοντέλου κατηγορίας C και προδιαγράφεται ιδιαίτερα ανταγωνιστική τόσο σε επίπεδο προδιαγραφών και χάρη στην αποδοτικότητα που θα προσφέρει όσο και σε επίπεδο κόστους.
Αναλυτικότερα, σε ό,τι αφορά το πρώτο σκέλος, η νέα πλατφόρμα συνδυαστικά με τους νέας τεχνολογίας ηλεκτροκινητήρες και τις βελτιωμένες μπαταρίες θα εξασφαλίζει κατά μέσο όρο κατανάλωση ενέργειας 13 kWh/100 χλμ. όταν το supermini R5 εμφανίζει κατανάλωση ενέργειας 12 kWh/100 χλμ.
Σε οικονομικό επίπεδο η νέα αρχιτεκτονική αναμένεται να μειώσει τα κόστη εξέλιξης έως και κατά 40% ενώ η Renault έχει ήδη δρομολογήσει πολλαπλές εναλλακτικές σχετικά με την εξέλιξη και την προμήθεια μπαταριών διαφορετικής τεχνολογίας (από φωσφορικού σιδήρου λιθίου έως στερεού τύπου).
Με τα παραπάνω δεδομένα o Luca de Meo δεν δίστασε να χαρακτηρίσει τη νέα τεχνολογία και τα αυτοκίνητα που θα προκύψουν από αυτήν ως «δύο γενιές σε μία».