Μετρώντας ξανά τα χρόνια και τις γενιές που μεσολάβησαν από το 2005, όταν η B-Class εμφανίστηκε στις εκθέσεις της Mercedes-Benz, μέχρι σήμερα μπορεί κανείς να αντιληφθεί τις εξελίξεις που συντελέστηκαν σε αυτό το πεδίο της premium κατηγορίας. Από τους κλασικούς «μεταφορείς ανθρώπων» που κατά τεκμήριο στερούνται οποιοδήποτε στοιχείο γοητείας φτάσαμε στην τρίτη γενιά του μοντέλου που διατίθεται πια και στην ελληνική αγορά και η οποία, αν μη τι άλλο, είναι αισθητικά και οδηγικά ενδιαφέρουσα.

Δείχνει και είναι περισσότερο σπορτίφ, διαθέτει τον καλύτερο αεροδυναμικό συντελεστή (0,24) στην κατηγορία της, έχει χαμηλότερο προφίλ και ακόμη πιο χαμηλό μπροστινό μέρος που παραπέμπει στη μικρότερη A-Class. Ωστόσο η B-Class είναι πιο πρακτική από ό,τι πριν χάρη στην επιμήκυνση του μεταξονίου στα 2,729 μέτρα που συμπαρασύρει την αύξηση του μήκους της στα 4,42 μέτρα ενώ η πιο φαρδιά πόρτα του χώρου αποσκευών εξασφαλίζει άνετη πρόσβαση – και από χαμηλότερο σημείο – στον χώρο με όγκο 455 λίτρα. Το μέγεθος αυτό αυξάνεται ανάλογα με τη θέση των πίσω καθισμάτων που σύρονται εμπρός-πίσω για να φτάσει τελικά στα 1.540 λίτρα με την πλήρη αναδίπλωσή τους.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω