Η πρωτοπορία της Toyota στον τομέα των εναλλακτικών τεχνολογιών μετακίνησης είναι αδιαμφισβήτητη καθώς η ιαπωνική φίρμα υπήρξε η πρώτη που, χωρίς καν ακόμα να έχει «σφίξει» τόσο έντονα ο κλοιός της κλιματικής αλλαγής, αποφάσισε με το Prius να εισαγάγει ένα νέο σκεπτικό υβριδικής τεχνολογίας. Είκοσι πέντε χρόνια ύστερα από εκείνο το πρώτο τους υβριδικό μοντέλο, οι Ιάπωνες συνεχίζουν να εξελίσσουν με εμμονική προσήλωση τις εναλλακτικές τεχνολογίες μετακίνησης που πλέον καλύπτουν όλο το φάσμα. Για του λόγου το ακριβές, ανάμεσα στις προτάσεις της Toyota συγκαταλέγονται πια Hybrids, Plug-in Hybrids, αμιγώς ηλεκτροκίνητα αλλά και μοντέλα με τεχνολογία κυψελών καυσίμου, ενώ είναι κάτι παραπάνω από σαφές ότι έπεται μια πληθωρική συνέχεια καθώς βάσει του προγραμματισμού της η Toyota σχεδιάζει να προσφέρει ως το ομολογουμένως εξαιρετικά κοντινό 2025 περισσότερα από 70 μοντέλα ηλεκτροκίνητης τεχνολογίας, εκ των οποίων τα 15 θα είναι μηδενικών εκπομπών ρύπων. Κάπως έτσι ή μάλλον ακριβώς έτσι η Toyota στοχεύει στην πλήρη εξάλειψη της… συνεκδοχής «εκπομπές ρύπων» από το λεξιλόγιό της και τις πωλήσεις της έως το 2035. Οπως σημειώνεται χαρακτηριστικά από τους Ιάπωνες, ειδικά σε ό,τι αφορά την Ευρώπη, σε χώρες που παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ηλεκτροκίνηση, όπως π.χ. η Νορβηγία, και το έχουν εκφράσει εμπράκτως, δίνοντας έμφαση στη δημιουργία των απαραίτητων υποδομών, το μείγμα πωλήσεων της Toyota δεν αποκλείεται να αποτελείται εξ ολοκλήρου από οχήματα μηδενικών εκπομπών πολύ νωρίτερα από το 2035.

Οι «σκληροί» δείκτες

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω