Η Octavia υπήρξε ανέκαθεν ένα mainstream μοντέλο το οποίο φρόντιζε να εξαργυρώνει τη ζηλευτή ισορροπία ανάμεσα στην αξία και την τιμή του με άφθονες πωλήσεις, αποκτώντας σταθερά και μεθοδικά τον τίτλο του best-seller και ως τέτοιο, αναλαμβάνοντας το βάρος της οικοδόμησης της εικόνας της Skoda. Μιας εικόνας που, τουλάχιστον μέχρι πρότινος, βασιζόταν σε αυτή την «εντιμότητα» του «value for money», χωρίς εξάρσεις και τεχνολογικές κορόνες.
Η νέα Octavia μπορεί να μην αποτελεί κατ’ ουσίαν εξαίρεση στον παραπάνω κανόνα, ωστόσο είναι εξίσου σαφές ήδη από την επιλογή της Skoda να προκρίνει ως ιδανικό τόπο για την πρεμιέρα του νέου της μοντέλου έναν χώρο τέχνης, και συγκεκριμένα την Εθνική Πινακοθήκη της Πράγας, ότι υπάρχει κάτι το διαφορετικό σε σχέση με την τέταρτη γενιά της.

Πλην του προφανούς συμβολισμού που ενέχει η επιλογή του χώρου, τόσο ως τυπικού δείγματος φονξιοναλιστικής αρχιτεκτονικής όσο και ως τόπου όπου φιλοξενούνται συλλογές μοντέρνας και σύγχρονης  τέχνης, άξιο αναφοράς είναι επίσης ότι τα αποκαλυπτήρια της νέας γενιάς έγιναν υπό τους ήχους του «Opus Octavia», μιας σύνθεσης ειδικά γραμμένης για την περίσταση από τον τζαζίστα Jesse Milliner, την οποία ανέλαβε να εκτελέσει η διάσημη εθνική φιλαρμονική της Τσεχίας.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω