Πρωταθλήτρια στην premium κατηγορία καταγράφοντας 4.524 πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων (+20% έναντι του 2018) με μερίδιο αγοράς 4,0%, η Mercedes-Benz βρέθηκε παράλληλα και στο Top 10 της ελληνικής αγοράς, τερματίζοντας πρώτη τόσο στα φορτηγά όσο και στα λεωφορεία ενώ αύξηση κατά 4,0% σημείωσαν και οι πωλήσεις των smart στη χώρα μας.

Σχολιάζοντας τις συνολικά 6.122 ταξινομήσεις οχημάτων του ομίλου Daimler στην Ελλάδα την προηγούμενη χρονιά ο κ. Ιωάννης Καλλίγερος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz Ελλάς, επεσήμανε: «To 2019 ήταν ακόμη μία απαιτητική χρονιά, όμως η πορεία που καταγράψαμε, τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως, ήταν εξαιρετική! Η χαρά και η περηφάνια όλων μας είναι μεγάλη, γιατί αποδεικνύεται ότι το αγοραστικό κοινό αναγνωρίζει και εκτιμά τη θέση της μάρκας στον πυρήνα των εξελίξεων της αυτοκίνησης. Χωρίς να απεμπολήσει ούτε μία από τις παραδοσιακές της αξίες, η Mercedes-Benz καταφέρνει να συνδυάζει αρμονικά την ασφάλεια με την εξαιρετική αισθητική, την άνεση με τις επιδόσεις και την αξιοπιστία με τις νέες τεχνολογίες, πάντοτε με απόλυτο σεβασμό στον Πελάτη. Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους όσοι μας τιμούν με την εμπιστοσύνη τους και μας φέρνουν για έξι συνεχόμενα έτη στην πρώτη θέση των πωλήσεων στη χώρα μας. Εργαζόμενοι και Εξουσιοδοτημένο Δίκτυο της Mercedes-Benz Ελλάς, δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε την προσπάθεια να εκπλήσσουμε και να ενθουσιάζουμε, ώστε να προσφέρουμε με την ίδια ένταση και το ίδιο πάθος μόνο το καλύτερο ή τίποτα: The best or nothing. Eίτε πρόκειται για εντυπωσιακά νέα μοντέλα είτε για νέα προγράμματα και υπηρεσίες».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω