Σε μια χρονιά γεμάτη ανακατατάξεις λόγω των επιπτώσεων της πανδημίας και των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν στην εφοδιαστική αλυσίδα επιβραδύνοντας σημαντικά την κατασκευή νέων οχημάτων και επιμηκύνοντας τους χρόνους παράδοσής τους, η Toyota κατάφερε να βρεθεί και πάλι στην πρώτη θέση πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο. Παράλληλα η κορυφαία ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία βρέθηκε το 2021, για ένατη συνεχόμενη χρονιά, στην πρώτη θέση των προτιμήσεων των ελλήνων καταναλωτών, με συνολικές ταξινομήσεις 14.559 οχημάτων. Ακολουθώντας τον αξιοσημείωτο ρυθμό ανάπτυξης της ελληνικής αγοράς, στην οποία σημειώθηκε αύξηση ταξινομήσεων της τάξεως του 27% προσεγγίζοντας τις 112.000 μονάδες (έναντι των 87.480 μονάδων του 2020), η Toyota βρέθηκε ξανά στην κορυφή των πωλήσεων επιβατικών οχημάτων με 13.164 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 13,0% ενώ στα επαγγελματικά οχήματα κατέγραψε 1.395 ταξινομήσεις, μέγεθος που αντιστοιχεί στο 13,4% της αγοράς.

Ενδεικτικές της πρωταγωνιστικής θέσης της Toyota στη ελληνική αγορά αυτοκινήτου το 2021 ήταν οι ταξινομήσεις των μοντέλων της σε όλες τις κύριες κατηγορίες, με το Aygo να καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην κατηγορία Α καταγράφοντας 2.473 ταξινομήσεις (μερίδιο αγοράς 22%), το Yaris να αναδεικνύεται το δημοφιλέστερο μοντέλο στην κατηγορία B με 4.747 ταξινομήσεις (μερίδιο αγοράς 17,8%), την Corolla να κατακτά την πρώτη θέση στην κατηγορία C με 2.118 ταξινομήσεις, το C-HR να τοποθετείται στην κορυφή των C-SUV με 2.934 ταξινομήσεις και το RAV4 να κατακτά την τρίτη θέση στην κατηγορία D-SUV με 444 ταξινομήσεις.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω