Την πρώτη απόπειρά της στο πεδίο των B-SUV αποκάλυψε η ιταλική μάρκα συμπληρώνοντας έτσι την γκάμα της μ’ ένα μοντέλο μήκους 4,17 μέτρων που μέσω του ονόματός του ταυτίζεται με την καταγωγή της.
Πέρα από την ήπια υβριδική έκδοση με κινητήρα 1,2 λίτρων απόδοσης 136 ίππων (η οποία εξοπλίζεται με αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων) και την επίσης υβριδική τετρακίνητη έκδοση με τα διακριτικά Q4 που θα ακολουθήσει η νέα Junior, που λανσαρίστηκε ως Milano αλλά υποχρεώθηκε σε αλλαγή ονόματος μετά από παρέμβαση της ιταλικής κυβέρνησης επειδή παράγεται στην Πολωνία, είναι η πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Alfa Romeo που θα διατίθεται είτε με απόδοση 156 ίππων (και μέση αυτονομία 410 χιλιόμετρα) είτε με 240 ίππους στην κορυφαία Veloce έκδοση.
Ανάλογα με την έκδοση, ο εξοπλισμός κάθε Junior θα περιλαμβάνει στοιχεία όπως:
- ειδικά σπορ φινιρίσματα στο αμάξωμα
- τροχούς αλουμινίου έως 20»
- σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2
- σπορ δερμάτινο τιμόνι
- ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού με λειτουργία μασάζ