Με στόχο να επαναλάβει την ιστορία επιτυχίας που κατέγραψε για την Dacia αρχικά το 2010 με την πρώτη γενιά του και μετά με την ανανέωσή του το 2017, το δημοφιλές SUV επιστρέφει στο προσκήνιο αξιοποιώντας τις δυνατότητες που του εξασφαλίζει η νέα πλατφόρμα στην οποία βασίζεται αλλά και μια σειρά υβριδικών κινητήρων.
Στο Duster Hybrid με απόδοση 140 ίππους το κινητήριο σύνολο περιλαμβάνει τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων/94 ίππων, δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν κινητήρα 49 ίππων και μία γεννήτρια εκκίνησης υψηλής τάσεως) και ένα ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με 4 σχέσεις για τον κινητήρα και 2 σχέσεις για τον ηλεκτροκινητήρα.
Στο Duster TCe 130 η Dacia χρησιμοποιεί σύστημα κίνησης που παρέχει βασική υποβοήθηση ηλεκτροκίνησης και συνδυάζει τρικύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων, ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, μπαταρία 0,9 kWh και κιβώτιο 6 σχέσεων για τις εκδόσεις 4×2 και 4×4.
Παράλληλα το Duster θα διατίθεται και στην έκδοση ECO-G 100 με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης/υγραερίου) και συνδυαστική αυτονομία τα 1.300 χλμ.