Θέτοντας υποψηφιότητα ως ένα από τα σημαντικότερα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα των επόμενων μηνών και στην ελληνική αγορά λόγω μεγέθους, προέλευσης και πιθανού κόστους, το #1 (hashtag 1) της κοινοπραξίας Mercedes-Benz Cars και Geely Holdings (ιδιοκτήτριας μεταξύ άλλων και των Volvo, Lotus και Polestar) κατασκευάζεται στην Κίνα προτάσσοντας το συμπαγές μέγεθός του (4,27 μέτρα μήκος), την πενταθέσια διάταξη στον θάλαμο επιβατών και τον μεταβαλλόμενο χώρο αποσκευών από 273 έως 411 λίτρα, καθώς το έδρανο του πίσω καθίσματος σύρεται εμπρός/πίσω. Το αμάξωμα σε αρκετά σημεία θυμίζει αισθητικά τη Mercedes EQA, «πατά» σε τροχούς 19 ιντσών και κινείται από έναν ηλεκτροκινητήρα 200 kW (272 ίππων) και 343 Nm ροπής ο οποίος αντλεί ενέργεια από μπαταρία 66 kWh που εξασφαλίζει αυτονομία 420-440 χλμ. Ο χρόνος φόρτισής της σε φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος AC 22 kW απαιτεί τρεις ώρες ενώ η χρήση ταχυφορτιστή συνεχούς ρεύματος DC για διάστημα περίπου μισής ώρας αρκεί για την ανάκτηση ενέργειας σε ποσοστό 80% της χωρητικότητάς της. Πέρα από τις δυνατότητες ασύρματης αναβάθμισης των περισσότερων λειτουργιών του, οι χρήστες του θα μπορούν να αποκτούν μέσα από το σύστημα infotainment του αυτοκινήτου online εφαρμογές (applications) τις οποίες θα διαχειρίζονται μέσω της κεντρικά τοποθετημένης οθόνης αφής των 12,8 ιντσών.