Χρόνο με τον χρόνο, μοντέλο με το μοντέλο, η Opel κινείται πια σε νέο δρόμο εμφανώς επηρεασμένη από την ευρωπαϊκή κουλτούρα του ομίλου Stellantis και πολύ μακριά από την αμήχανη στρατηγική της αμερικανικής General Motors, στην οποία ανήκε μέχρι το 2017. Με αιχμή του δόρατος τα SUV της, η γερμανική φίρμα αντιλήφθηκε ότι μπορεί πια να κάνει τη διαφορά σε κάθε κατηγορία, με το νέο Astra ως κεντρικό θέμα στο εξώφυλλο αυτού του Autohub να αποδεικνύει του λόγου το αληθές. Αν η αξία του – και η επικαιρότητα – δεν επέβαλλαν την ενασχόλησή μας μαζί του σε αυτό το τεύχος, ο ευχάριστος πονοκέφαλος που δημιουργεί η επιλογή κάθε εξωφύλλου θα ήταν ανυπόφορος.

Δεν είναι άλλωστε απλή υπόθεση να «προσπεράσεις» αυτοκίνητα όπως η αμιγώς ηλεκτρική Mercedes EQE , το επίσης ηλεκτρικό Toyota bz4x, το ανανεωμένο Skoda Karoq ή το Nissan Qashqai e-Power με τεχνολογία που ταιριάζει γάντι σε τεχνοφοβικούς περί την ηλεκτροκίνηση Ελληνες.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω