Σε μια εκδήλωση-έκπληξη, λόγω του χρόνου που επιλέχθηκε για να γίνει μέσα στην ενεργειακή καταιγίδα που έχει ενσκήψει, η τσεχική αυτοκινητοβιομηχανία δημοσιοποίησε την οπτική της για τη θέση της στα δρώμενα της αυτοκινητοβιομηχανίας, προχωρώντας σε τολμηρές κινήσεις που αναμένεται να ενδυναμώσουν τον ρόλο της στο διεθνές περιβάλλον αλλά και μέσα στον ίδιο τον όμιλο VW στον οποίο ανήκει.
Παρουσιάζοντας τη νέα εταιρική της ταυτότητα (με έμφαση σε δύο αποχρώσεις του πράσινου χρώματος ώστε να συμβολίζουν την ηλεκτροκίνηση και τη βιωσιμότητα) στο πλαίσιο της στρατηγικής «NEXT LEVEL – SKODA STRATEGY 2030» η εταιρεία με μια από τις πληρέστερες σειρές μοντέλων στην ευρωπαϊκή αγορά σήμερα, θα επενδύσει μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια επιπλέον 5,6 δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτρική κινητικότητα και 700 εκατομμύρια ευρώ στην ψηφιοποίηση, αναμένοντας ότι το μερίδιο αγοράς των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της στη Γηραιά Ηπειρο θα υπερβεί το 70% των συνολικών της πωλήσεων έως το 2030. Για να συμβεί αυτό η Skoda θα λανσάρει έως το 2026 τρία νέα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα ενώ αμέσως μετά θα ακολουθήσουν ακόμη περισσότερα.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.