Πληθωρικό «παρών» στις διεθνείς εκθέσεις των δύο μεγαλύτερων αγορών αυτοκινήτου του πλανήτη, της Κίνας και των ΗΠΑ αντίστοιχα, δίνει αυτές τις ημέρες η Mercedes-Benz επιλέγοντας μη ευρωπαϊκές διοργανώσεις για να επιδείξει την πληρότητα της γκάμας της, κυρίως στην εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία των SUV.

Η αρχή έγινε στη Σανγκάη στις 16 Απριλίου, όπου ο δρ Ντίτερ Τσέτσε, επικεφαλής του ομίλου Daimler και της Mercedes-Benz, ανέβηκε για τελευταία φορά με τη σημερινή του ιδιότητα στη σκηνή της κινεζικής έκθεσης για την καθιερωμένη φωτογραφία καθώς τον επόμενο μήνα παραδίδει καθήκοντα στον διάδοχό του, τον Σουηδό Ολα Καλένιους. Λίγο πριν, είχαν αποκαλύψει για πρώτη φορά το Concept GLB, που τοποθετείται ανάμεσα στις GLA και GLC, αλλά και την τοπικού ενδιαφέροντος Mercedes-AMG A 35 L 4MATIC με το επιμηκυμένο μεταξόνιο, που εξελίχθηκε για την Κίνα, στην οποία οι μεγαλύτερες διαστάσεις κάθε αυτοκινήτου θεωρούνται ένδειξη κύρους. Τα δύο μοντέλα πλαισιώθηκαν από τη γνωστή στους Ευρωπαίους νέα GLE και από την αμιγώς ηλεκτροκίνητη EQC που βρίσκεται ήδη σε φάση παραγωγής. Μία ημέρα αργότερα, στις 17 Απριλίου, η διοικητική ομάδα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας βρισκόταν στη Νέα Υόρκη για τρεις ακόμη παγκόσμιες πρεμιέρες, με τις ολοκαίνουργιες GLS, GLC Coupe αλλά και την επετειακή EQC «Edition 1886» να κλέβουν την παράσταση καθώς εκφράζουν τη στρατηγική της μάρκας για την ταυτόχρονη διάθεση αυτοκινήτων με συμβατική, υβριδική και ηλεκτρική τεχνολογία.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω