Το κατάλληλο μείγμα μέτρων που θα αναστρέψει τη δυσάρεστη εικόνα η οποία έχει διαμορφωθεί για αυτήν στη Γηραιά Ηπειρο αναζητεί η ηγεσία της Ford Motor Co. προσβλέποντας στην επίτευξη μιας βιώσιμης κερδοφορίας που αποτελεί το διαχρονικό ζητούμενο για αυτήν. Ωστόσο παρά το θετικό πρόσημο της αγοράς καινούργιων αυτοκινήτων στην Ευρώπη, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία αδυνατεί να αποκομίσει οφέλη εκμεταλλευόμενη την ευρεία γκάμα μοντέλων και εκδόσεων που διαθέτει. Χαρακτηριστικό της κατάστασης είναι ότι το 2018 εμφάνισε μείωση πωλήσεων κατά 3,7% και το χειρότερο δεν φαίνεται να είναι αυτό.

Μετά την πρόσφατη ανακοίνωση της διακοπής των πωλήσεων τόσο του μικρότερου πολυμορφικού B-Max όσο και του μεσαίου C-Max, την Τετάρτη 5 Ιουνίου δημοσιοποιήθηκε η πρόθεσή της να περιορίσει σε συγκεκριμένες ευρωπαϊκές χώρες τις πωλήσεις και του πολλά υποσχόμενου Edge. Το καναδικής κατασκευής SUV που παρουσιάστηκε το 2016 αποτελεί σύμφωνα με τους αναλυτές ένα ακόμα δείγμα άστοχων υπολογισμών εκ μέρους της Ford, η οποία επεδίωξε πωλήσεις 25.000-30.000 μονάδων ετησίως στην Ευρώπη. Η πραγματικότητα ωστόσο διέψευσε τις προσδοκίες, καθώς το 2017 διατέθηκαν 16.094 Edge και το 2018 μόλις 9.554 μονάδες. Η απόκλιση είναι τεράστια και σύμφωνα με την εταιρεία οφείλεται στη συνεχιζόμενη πτώση των πωλήσεων πετρελαιοκίνητων μοντέλων και αυτής της κατηγορίας – των μεσαίου μεγέθους SUV – στην Ευρώπη. Το Edge άλλωστε διατίθεται στη Γηραιά Ηπειρο αποκλειστικά με πετρελαιοκινητήρες, καθιστώντας ασύμφορη για το κοινό την απόκτησή του, καθώς αυτό θα πρέπει να καταβάλει αυξημένους φόρους όπου υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω