Αν και κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις, στην περίπτωση του Scala όλα καταδεικνύουν ότι πρόκειται για ένα κανονικό μικρομεσαίο μοντέλο που βρίσκει απέναντί του μοντέλα όπως το Ford Focus, το Opel Astra ή το Hyundai i30 παρά για τον «διάδοχο» του ξεπερασμένου πια Rapid. Στην προκειμένη περίπτωση άλλωστε έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο που «κοιτά ψηλά», εκεί που βρίσκεται το VW Golf, και όχι για ένα low-budget story που αναζητεί πελάτες για τη Skoda.
Μπορεί να είναι φθηνό για οικογενειακό αυτοκίνητο, ξεκινώντας από τις 14.880 ευρώ στην τρικύλινδρη έκδοση βενζίνης των 95 ίππων, αλλά δείχνει ακριβότερο από όποια πλευρά και αν το δεις, κυρίως δε αν συνυπολογίσεις την αναλογία εξωτερικών διαστάσεων /εσωτερικών χώρων.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.