Ο τίτλος του κειμένου είναι τόσο σαφής ώστε να μην αφήνει περιθώρια αμφισβήτησης και σχετίζεται άμεσα με τη δημοφιλία της GLC από τη στιγμή που εμφανίστηκε στο προσκήνιο. Εκμεταλλευόμενη το SUV αμάξωμα και τη συνολικά υποδειγματικά υλοποίηση ήδη από την πρώτη γενιά της, «μετρά» περισσότερες από 2,6 εκατομμύρια πωλήσεις, ένα μέγεθος που κανείς δεν μπορεί να αγνοήσει, πόσο μάλλον ο ίδιος ο κατασκευαστής της. Αυτό εξηγεί και την πολύ προσεκτική αισθητική προσέγγιση στη νέα της γενιά με το αυξημένο κατά έξι εκατοστά μήκος (στα 4,716 μέτρα πλέον) και το μόλις κατά 1,5 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο (2,888 μέτρα).

Η εντύπωση που θα αποκομίσετε κοιτάζοντάς την διαφοροποιείται από το αν αντικρίζετε τη βασική εξοπλιστική γραμμή Avantgarde (η οποία ξεχωρίζει άμεσα από το χρωμιωμένο περίγραμμα στις πλευρικές γυάλινες επιφάνειες) ή την πληρέστερη AMG Line της δοκιμής μας, η οποία δείχνει ακόμη πιο σπορ με το Night πακέτο εξοπλισμού.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω