Εχουν περάσει ακριβώς έξι χρόνια από τη στιγμή που το πρωτότυπο ID. Buzz παρουσιάστηκε – διόλου τυχαία – στην έκθεση αυτοκινήτου του Detroit, στις ΗΠΑ το 2017 και σχεδόν επτά δεκαετίες από τότε που ο πρόγονός του, το διάσημο Bulli, πέρασε στην παραγωγή θεμελιώνοντας μια δυναστεία ομοειδών μοντέλων από τη γερμανική φίρμα. Η αναδρομή στο παρελθόν δεν θα είχε κανένα ουσιαστικό νόημα αν δεν αναγνωρίζαμε στις κοινές φωτογραφίες τους τη διαιώνιση της ίδιας κεντρικής ιδέας αλλά και της ίδιας παιχνιδιάρικης διάθεσης. Ναι, το ID. Buzz είναι το Bulli του 21ου αιώνα και αναπόφευκτα υιοθετεί όσα αυτό συνεπάγεται, με κυρίαρχο όλων την ηλεκτροκίνηση. Για την ακρίβεια, διατίθεται μόνο ως ηλεκτρικό, με ένα μοτέρ 150 kW στον πίσω άξονα (ασφαλώς σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο μιας ταχύτητας) που αποδίδει 204 ίππους και κυρίως 310 Nm ροπής από στάση – στοιχείο που αφενός εξασφαλίζει αξιοσημείωτη ελκτική απόδοση, αφετέρου επιτρέπει στο αμάξωμα των 4,71 μέτρων να επιταχύνει από στάση σε 10,2 δευτερόλεπτα με μέγιστη ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 145 χλμ./ώρα. Αν και απροσδόκητος ως προς το ύψος του αυτός ο περιορισμός φαντάζει απλώς αποδεκτός για δύο λόγους: αφενός αυτή η ταχύτητα υπερβαίνει οποιοδήποτε νόμιμο όριο ισχύει στις ευρωπαϊκές χώρες, αφετέρου υπηρετεί την ιδέα της μέγιστης δυνατής αυτονομίας – έως 425 χλμ. – για την οποία θα διαβάσετε στη δεξιά σελίδα.
Η ουσία των πραγμάτων
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.