Πηγαίνοντας κόντρα στο ρεύμα που και η ίδια δημιούργησε με την κατασκευή SUV κάθε μεγέθους (με το πιο πρόσφατο παράδειγμα να ακούει στο όνομα UX), η Lexus κάνει την έκπληξη στο εφετινό σαλόνι αυτοκινήτου του Παρισιού προβάλλοντας όσο ποτέ άλλοτε τη σημασία των coupe μοντέλων για την εικόνα της παρά την πτωτική πορεία των πωλήσεων της συγκεκριμένης κατηγορίας αυτοκινήτων.
Ταυτόχρονα, αν και το σκέλος πολυτελών οχημάτων της Toyota έχει ταυτίσει την ύπαρξή του με την υβριδική τεχνολογία, το RC θα είναι και πάλι διαθέσιμο και με «συμβατικά» μηχανικά σύνολα όπως το δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο βενζίνης της έκδοσης 200t αλλά και το V8 των 5,0 λίτρων που θα εξοπλίζει την ισχυρότερη όλων έκδοση RC F. Ενδιάμεσα τοποθετείται το υβριδικό σύνολο – με κινητήρα βενζίνης 2,5 λίτρων και ηλεκτροκινητήρα – απόδοσης 300 ίππων. Πόλο έλξης πάντως για τους επισκέπτες της γαλλικής έκθεσης και τους δυνητικούς αγοραστές του θα αποτελέσει αναμφίβολα η ρέουσα σχεδίαση του μοντέλου που το κάνει να ξεχωρίζει άμεσα από τις αντίστοιχες προτάσεις του γερμανικού ανταγωνισμού του. Ο τελευταίος αποτελεί για τους περισσότερους το μέτρο σύγκρισης στο πεδίο της οδηγοκεντρικής συμπεριφοράς των coupe μοντέλων, ωστόσο οι ιάπωνες μηχανικοί υποστηρίζουν ότι στην περίπτωση του RC τα δεδομένα είναι διαφορετικά.
Και αυτό διότι, αν και το κοινό της Lexus δεν θεωρείται «σκληροπυρηνικό», η συμπεριφορά του νέου RC στον δρόμο στοχεύει περισσότερο από ποτέ άλλοτε στην ικανοποίηση του οδηγού του, χωρίς να παραβλέπει τον παραδοσιακό Gran Turismo χαρακτήρα των πολυτελών coupe της εταιρείας. Τα έντεκα διαφορετικά εξωτερικά χρώματα, οι επτά εσωτερικοί χρωματικοί συνδυασμοί, οι κλασικές πινελιές όπως το αναλογικό ρολόι και η δυνατότητα επιλογής διαφορετικών υλικών που εναρμονίζονται με το πολυτελές προφίλ της φίρμας συνυπάρχουν με τις αλλαγές στην ανάρτηση που αποσκοπούν στην επίτευξη της μεγαλύτερης δυνατής ακρίβειας ώστε το RC να διαχειρίζεται αποτελεσματικά απαιτητικές διαδρομές με συνεχείς στροφές. Διαφοροποιήσεις υπάρχουν επίσης στο σύστημα διεύθυνσης και στις αντιστρεπτικές δοκούς, ενώ η προσθήκη τροχών 19 ιντσών, πέρα από το πρακτικό του θέματος, επηρεάζει θετικά και την οπτική εντύπωση που δημιουργεί το RC στον θεατή του.