«Προς ένα καλύτερο μέλλον»

Ο επικεφαλής πωλήσεων και marketing της Nissan στην Ευρώπη μιλά στο «Autohub» για το νέο Qashqai, την προϊοντική στρατηγική της ιαπωνικής μάρκας, τις προτεραιότητες και τις προοπτικές συνεργασίας με εταιρείες τεχνολογίας, αλλά και για τη συμπλήρωση 60 χρόνων από την έλευση της Nissan στην Ελλάδα

Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση στην εξέλιξη του νέου Qashqai;

«Η πραγματική πρόκληση ήταν να καταφέρουμε να ενσωματώσουμε στο νέο Qashqai τις καινοτομίες και την τεχνολογία της Nissan, βελτιώνοντας παράλληλα τα οδηγικά χαρακτηριστικά του χωρίς, ωστόσο, να διαφοροποιήσουμε τον χαρακτήρα του. Αναμφίβολα έπρεπε να παραμείνει άμεσα αναγνωρίσιμο ως Qashqai παρά την αύξηση των διαστάσεων και τον μυώδη σχεδιασμό του. Είμαστε υπερήφανοι για το τελικό αποτέλεσμα και τον εκπρόσωπό μας στη δημοφιλέστερη κατηγορία της ευρωπαϊκής και της διεθνούς αγοράς, τα crossovers, την οποία επιτρέψτε μου να πω ότι καθιερώσαμε με την πρώτη γενιά Qashqai το 2007».

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη συνδρομή;Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.