Ο χρόνος μετρά πλέον αντίστροφα για το τρίτο, μετά τα e-tron SUV και e-tron Sportback, αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο μαζικής παραγωγής της γερμανικής εταιρείας που θα κυκλοφορήσει σε περίπου 20-24 μήνες από σήμερα.
Η εμφάνιση του e-tron GT concept στην τελευταία μεγάλη έκθεση του 2018 αποσαφηνίζει τόσο το μέγεθός του (με μήκος 4,96 και πλάτος 1,96 μέτρα είναι μεγαλύτερο από το e-tron SUV ενώ το μεταξόνιο των 2,90 μέτρων το καθιστά εξαιρετικά ευρύχωρο) όσο και την τεχνολογία του, η οποία είναι κοινή σε ποσοστό 60% με αυτή της Porsche Taycan.
Δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα) αποδίδουν συνδυαστικά 590 ίππους, μέγεθος που επιτρέπει την επιτάχυνση από στάση (0-100 χλμ./ώρα) σε περίπου 3,5 δευτερόλεπτα, με τη μέγιστη ταχύτητα να περιορίζεται για λόγους οικονομίας ενέργειας στα 240 χλμ./ώρα. Το σπουδαίο νέο ωστόσο αφορά τη δυνατότητα του αυτοκινήτου να επαναλαμβάνει διαδοχικά τη διαδικασία επιτάχυνσης ανεξαρτήτως του βαθμού πληρότητας της μπαταρίας των 90 kWh, η οποία χάρη στην ηλεκτρική αρχιτεκτονική των 800-volt ανακτά το 80% της ενέργειάς της σε 20 λεπτά. Η δε αυτονομία που εξασφαλίζει υπολογίζεται στον νέο κύκλο μέτρησης WLTP σε περίπου 400 χλμ. Ταυτόχρονα υπάρχει η πρόβλεψη και για ασύρματη φόρτιση του e-tron GT concept, το οποίο θα παράγεται από την Αudi Sport στο εργοστάσιο του Νέκαρσουλμ στη Νότια Γερμανία.