Στην τελική της φάση βρίσκεται πλέον η διαδικασία αξιολόγησης των υποψήφιων αντιπροσώπων της αυτοκινητοβιομηχανίας MG στη χώρα μας, καθώς η βρετανική μάρκα διευρύνει την παρουσία της στην ευρωπαϊκή αγορά. Στελέχη της από την Κίνα, στην οποία εδρεύει ο όμιλος SAIC, σημερινός ιδιοκτήτης της MG ήδη από το 2007, και την Αγγλία, όπου βρίσκεται η έδρα της, συναντήθηκαν τους προηγούμενους μήνες με εκπροσώπους τεσσάρων ελληνικών επιχειρηματικών ομίλων με πολυετή παρουσία στον κλάδο του αυτοκινήτου, διατυπώνοντας τις προϋποθέσεις της συνεργασίας τους (αριθμός σημείων πώλησης και γεωγραφική διασπορά, κέντρο εκπαίδευσης, στόχοι παραγγελιών και ταξινομήσεων).
Ο κύκλος των επαφών έχει πλέον ολοκληρωθεί, με έναν εκ των ομίλων αυτών να έχει αποκτήσει σαφές προβάδισμα για την εκπροσώπηση της εταιρείας από το Μπέρμιγχαμ, η οποία διαθέτει ήδη 624 σημεία πώλησης στην Ευρώπη, όπου οι ταξινομήσεις της (113.917 μονάδες) το 2022 ήταν διπλάσιες από εκείνες του 2021 και περισσότερες από τις 110.101 μονάδες που διατέθηκαν τον προηγούμενο χρόνο στην Κίνα.Το μυστικό της εμπορικής της πορείας, η οποία την έφερε πέρυσι ψηλότερα από αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Jeep, η Honda, η Cupra και άλλες, εντοπίζεται στο μείγμα της γκάμας των μοντέλων της (διαθέτοντας ταυτόχρονα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, plug-in υβριδικές εκδόσεις και αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα σε διαφορετικά αμαξώματα) και στην τιμολογιακή πολιτική της, η οποία, ανάλογα με την αγορά και την τεχνολογία των μηχανικών συνόλων της, την καθιστά 5.000-10.000 ευρώ φθηνότερη από τους άμεσους ανταγωνιστές της.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.