Χωρίς τίποτα συμβατικό στην αισθητική του το Kona κατάφερε από την πρώτη στιγμή να προκαλέσει το ενδιαφέρον μας και να ξεχωρίσει από τον κυκεώνα των B-SUV. Μετά δε και την προσθήκη σε αυτό μιας υβριδικής έκδοσης που ακολουθώντας τα χνάρια των μεγαλύτερων μοντέλων της Hyundai αντικατέστησε την πετρελαιοκίνητη έκδοση, το κορεατικό μοντέλο απέκτησε νέα δυναμική όντας ελκυστικό τόσο σε ιδιώτες όσο και σε εταιρικούς πελάτες.
Κάτω από το καπό παραμένει ο βενζινοκινητήρας των 1,6 λίτρων με κύκλο καύσης Atkinson και συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 44,5 kW, που είτε δρα επικουρικά στο θερμικό μοτέρ είτε λειτουργεί αυτόνομα, αποδίδοντας συνολικά 141 ίππους.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.