Πέτρα που κυλά…

Τρεις επιλογές από τις πρεμιέρες της προσεχούς γερμανικής Μπιενάλε που προδιαγράφεται πολύ διαφορετική σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη αντίστοιχη διοργάνωση του παρελθόντος, ευνοώντας την εξωστρέφεια και την κίνηση αντί της συνήθους εκθεσιακής στατικότητας

.

Renault Scenic Ε-Τech
Mόνο η ονομασία αλλά και η χρηστικότητα με την οποία αυτή είναι συνυφασμένη θα παραμείνουν ίδια στη νέα ενσάρκωση του Scenic, το οποίο θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στη γερμανική διοργάνωση ως ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο SUV. Ακολουθώντας πιστά τις σχεδιαστικές προδιαγραφές του πρωτότυπου Scenic Vision που προηγήθηκε πριν περίπου έναν χρόνο, ισορροπώντας ανάμεσα σε πρακτικότητα και μια δημιουργική SUV σχεδίαση, και έχοντας ως αφετηρία την πλατφόρμα CMF-EV, το νέο Scenic θα «πλασαριστεί» στο σύμπαν της ηλεκτροκίνησης. Αρχικά το νέο μοντέλο αναμένεται να είναι διαθέσιμο με δύο μπαταρίες 40 kWh και 60 kWh, ωστόσο σύμφωνα με τα λεγόμενα ιθυνόντων της γαλλικής φίρμας στο μέλλον αναμένεται να υπάρξει έκδοση με μπαταρία 87 KWh και δύο ηλεκτρικά μοτέρ που με τη σειρά τους θα εξασφαλίζουν και τετρακίνηση. Παράλληλα κάθε άλλο παρά πρέπει να αποκλειστεί μια επταθέσια έκδοση που θα διευρύνει ακόμα περισσότερο το φάσμα επιλογών του.
Opel Corsa και Corsa Electric
Mε εφαλτήριο το Μόναχο τo γερμανικό supermini θα υποδεχθεί την ανανεωμένη εκδοχή του, η οποία ομολογουμένως υιοθετεί περισσότερες και σημαντικότερες βελτιώσεις από όσες επιβάλλει η συγκεκριμένη διαδικασία. Ξεκινώντας από την αισθητική του αυτή εναρμονίζεται με τα νεότερα πρότυπα της Opel και όσα πρώτο το Mokka σύστησε ως σχεδιαστικό ιδίωμα. Οι σημαντικότερες αλλαγές ωστόσο έχουν συντελεστεί σε επίπεδο κινητήριων συνόλων. Σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις που εφοδιάζονται με κινητήρες εσωτερικές καύσης, στη βάση της γκάμας παραμένει η επιλογή ατμοσφαιρικού κινητήρα 1,2 λίτρων με ισχύ 75 ίππων ή turbo ίδιας χωρητικότητας με ισχύ 100 και 130 ίππων. Ο turbo κινητήρας θα είναι διαθέσιμος πλέον και σε συνδυασμό με mild hybrid τεχνολογία με δύο αντίστοιχες εκδόσεις ισχύος 100 και 136 ίππων που θα συνδυάζονται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων. Η ίδια πληθωρική τακτική ακολουθείται από την Opel και σε ό,τι αφορά την ηλεκτρική έκδοση που πλέον γίνεται… πληθυντικού αριθμού. Ετσι αν και το Corsa θα εξακολουθήσει να διατίθεται ως Electric με ηλεκτρικό μοτέρ 136 ίππων και αυτονομία 357 χλμ. θα υπάρξει και δεύτερη ηλεκτρική έκδοση με ένα ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ 156 ίππων και νέας τεχνολογίας, μεγαλύτερη μπαταρία, η οποία αυξάνει τη διαθέσιμη αυτονομία σε 402 χλμ.
smart #3
H γερμανοτραφής φίρμα θα γιορτάσει στη γερμανική Μπιενάλε τα 25 χρόνια παρουσίας της στην αγορά, φροντίζοντας να επισφραγίσει την επέτειο και με τον εμπλουτισμό της ευρωπαϊκής της γκάμας κατά ένα μοντέλο. Ο λόγος για το smart #3 το οποίο έχει ήδη κάνει πρεμιέρα στην μακρινή Κίνα και ετοιμάζεται για την άφιξή του στην Ευρώπη, αποτελώντας μια coupe SUV και πιο δυναμική παραλλαγή του #1 υπακούοντας εξίσου στον ηλεκτρικό «κανόνα» που διέπει όλα τα μοντέλα της smart.
Mε μήκος 4,4 μέτρα, πλάτος 1,8 μ. και ύψος 1,5 μ. το νέο μοντέλο υιοθετεί μια πιο δυναμική σιλουέτα χάρη στην αντίστοιχη χάραξη της οροφής αλλά και μια σειρά από ανάλογου ύφους λεπτομέρειες που φροντίζουν να υπογραμμίσουν τη διαφορετικότητά του. Αν και η lifestyle φίρμα δεν έχει ανακοινώσει τεχνικά χαρακτηριστικά για τη γηραιά ήπειρο, δεδομένα αυτά θα μιμηθούν τις προδιαγραφές του #1 των 272 ίππων και της μπαταρίας των 66 kWh. Φυσικά το #3 δεν θα είναι μονοδιάστατο επιφυλάσσοντας για το μέλλον περισσότερες εκδόσεις, μεταξύ των οποίων και η Brabus, η οποία κρίνοντας από το #1 θα προσφέρει ισχύ 428 ίππων και τετρακίνηση με τη συνδρομή ενός δεύτερου ηλεκτροκινητήρα.

Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.