Προσπερνώντας φήμες που αναφέρονται σε προσωπικές στρατηγικές ομάδων που επιθυμούν να συνδιαμορφώσουν το ύφος και το περιεχόμενο των κινήτρων για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, θεωρώ ότι περισσότερο χρήσιμο είναι να δούμε όσα ισχύουν σε αγορές σημαντικότερες από την ελληνική. Η ποικιλία των καλών πρακτικών που εφαρμόζονται εκεί για την αγορά αλλά και τη χρήση αυτοκινήτων με μπαταρίες (υβριδικών, plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών) δημιουργεί μια παλέτα επιλογών που εν πολλοίς αποκλείει τα λάθη.
Στη Νορβηγία και στην Ολλανδία για παράδειγμα, παρέχεται πλήρης φοροαπαλλαγή τη στιγμή της αγοράς ενώ ως κίνητρα χρήσης στη μεν πρώτη ισχύει μειωμένος κατά 40% φόρος εταιρικής χρήσης, στη δε δεύτερη ο συντελεστής φόρου εταιρικής χρήσης είναι μόλις 4%.

Στο Βέλγιο παρέχεται επιδότηση 4.000 ευρώ και 120% επιστροφή φόρου στους εταιρικούς χρήστες, ενώ στη Γαλλία υπάρχει πλήρης απαλλαγή από τον φόρο εταιρικής χρήσης και επιδότηση έως 6.000 ευρώ για επιβατικά και επαγγελματικά οχήματα, σε συνδυασμό με bonus απόσυρσης του παλαιού οχήματος ύψους 1.000-2.500 ευρώ.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω