Έτοιμη ν’ αυξήσει με εκθετικό ρυθμό τα μοντέλα της smart τα επόμενα χρόνια δηλώνει η ηγεσία της σινο-γερμανικής εταιρείας η οποία από το 2020 διαθέτει αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αλλάζοντας θεαματικά το προφίλ της με τα δύο SUV, το #1 και το #3, τα οποία πωλούνται ήδη στη χώρα μας με τιμή εκκίνησης χαμηλότερη των 30.000 ευρώ (με την επιδότηση του προγράμματος ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ 3).
Θα ακολουθήσει στα μέσα του 2025 το επίσης SUV #5 (το οποίο παρουσιάστηκε στην πρόσφατη έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου) και μετά τα αμιγώς ηλεκτρικά διθέσια coupe και roadster που θα αναβιώσουν το ύφος των αντίστοιχων θερμικών μοντέλων τα οποία κατασκευάζονταν από το 2002 έως το 2005.
Παράλληλα ο Ντιρκ Αντελμαν, διευθύνων σύμβουλος της smart, δεν κρύβει ότι η μάρκα εξετάζει την έναρξη της διαδικασίας κατασκευής μοντέλων της και στη Γηραιά Ηπειρο ώστε αφενός να αποφύγει τους πρόσθετους δασμούς που επιβάλλει η ΕΕ στα «Made in China» αυτοκίνητα, αφετέρου να διεθνοποιήσει την εικόνα της εξαργυρώνοντας την παγκόσμια δυναμική της Mercedes-Benz.
Η κορυφαία premium γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κατέχει το 50% της smart, διαμορφώνοντας και την αισθητική των μοντέλων της.
Την ευρωπαϊκή προοπτική της smart ενισχύει και η εντυπωσιακή αποδοχή του #1, το οποίο τον Μάιο μπήκε στην πρώτη δεκάδα των best seller ηλεκτρικών μοντέλων στη Γηραιά Ηπειρο, με τον Αντελμαν να αναζητά πλέον το σημείο ισορροπίας ανάμεσα στο αυξημένο κόστος παραγωγής στην Ευρώπη και στο χαμηλότερο στην Κίνα.