Τα δώδεκα μοντέλα διαφορετικών εταιριών που κέντρισαν τα βλέμματα στην Έκθεση του Πεκίνου, η οποία παρά τη σύντομη διαδρομή της έχει αρχίσει να κερδίζει τον ανταγωνισμό από τις διοργανώσεις σε ευρωπαϊκό έδαφος.
Mercedes G 580
Όντας το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής φίρμας που αποχωρίζεται το διακριτικό EQ, η αντίστοιχης τεχνολογίας G-Class εξακολουθεί να αποτελεί κατηγορία από μόνη της, προσφέροντας παρά την τεχνολογική μετάβαση όσα είναι συνυφασμένα με το εμβληματικό off-roader που εφέτος συμπληρώνει 45 χρόνια.
Με αφετηρία μια τροποποιημένη εκδοχή του πλαισίου σκάλας όπου βασίζονται και οι συμβατικές εκδόσεις της, η G 580, όπως ονομάζεται, φιλοξενεί στην αθέατη πλευρά της ένα κουαρτέτο ανεξάρτητα ελεγχόμενων ηλεκτρικών μοτέρ που της εξασφαλίζει ισχύ 587 ίππων και 1.164 Nm ροπής. Εκτός από τα γενναιόδωρα μεγέθη η συγκεκριμένη διάταξη μοτέρ – ένα για κάθε τροχό – όσο και το λογισμικό ελέγχου επιτρέπουν στη θηριώδη G-Class να πραγματοποιεί επί τόπου στροφή έως και 360 μοιρών, δυνατότητα ιδιαίτερα εντυπωσιακή όσο και χρήσιμη κατά τις off-road περιηγήσεις σε στενές ατραπούς.
Σε επίπεδο επιδόσεων, το «0-100» επιτυγχάνεται σε μόλις 4,7 δευτερόλεπτα παρά τον όγκο και το βάρος της (3,1 τόνοι). Tα μοτέρ τροφοδοτεί μια μπαταρία χωρητικότητας 116 kWh που εξασφαλίζει 473 χλμ. αυτονομίας και τοποθετείται στο δάπεδο του αυτοκινήτου σε ειδικά σχεδιασμένο όσο και ενισχυμένο με carbon περίβλημα που τη διαφυλάσσει ακόμα και στην πιο απαιτητική off-road χρήση. Ενδεικτικό είναι ίσως ότι η G 580 μπορεί να αντιπαρέλθει υδάτινα εμπόδια ακόμα μεγαλύτερου βάθους (έως 85,0 εκ.) σε σχέση με τη συμβατική εκδοχή της.
Το προφίλ της συμπληρώνει ό,τι νεότερο έχει να επιδείξει η Mercedes σε ό,τι αφορά το MBUX, συμπεριλαμβανομένης της λειτουργίας «διαφανούς καπό» που είδαμε στην GLC σε συνδυασμό με ένα ευρύ φάσμα νέων ενδείξεων και συστημάτων υποβοήθησης προσαρμοσμένων στο off-road προφίλ της G-Class.
VW ID.Code Concept
H γερμανική φίρμα συστήνει ένα νέο πρωτότυπο SUV, το οποίο κατά πρώτον αναλαμβάνει να δώσει μια γεύση από τη μετεξέλιξη του σχεδιαστικού κώδικα των ηλεκτρικών VW και δευτερευόντως από ένα μοντέλο που θα στοχεύσει αποκλειστικά στην κινεζική αγορά. Για την ακρίβεια, όπως διευκρινίζει η VW το μεγάλο SUV μοντέλο αναμένεται να αποτελέσει μέλος της γκάμας της νέας sub-brand, ID.UX, που λανσάρει στην Κίνα και η οποία θα έχει πιο νεανική και lifestyle στόχευση.
Σε σχεδιαστικό επίπεδο, το ID.Code διαθέτει όντως μια πιο δυναμική-νεανική αισθητική χάρη στην coupe SUV λογική του ενώ στο εσωτερικό, σε αντίθεση με τα σύγχρονα ηλεκτρικά SUV της VW που εστιάζουν στη χρηστικότητα, εδώ η έμφαση έχει δοθεί περισσότερο σε μια πιο παιχνιδιάρικη και νεανική προσέγγιση. Σε αυτή την αίσθηση συνηγορούν το τιμόνι yoke καθώς και η επιλογή μιας οθόνης κάθετου προσανατολισμού σε στυλ ταμπλέτας στην κεντρική κονσόλα εν είδει infotainment και κέντρου ελέγχου η οποία συνδυάζεται με μια περιμετρική οθόνη στη βάση του παρμπρίζ που εκτείνεται σε όλο το πλάτος του ταμπλό.
Να σημειωθεί επίσης ότι το κάθισμα του συνοδηγού μπορεί να περιστραφεί κατά 180 μοίρες αλλάζοντας τη διαμόρφωση του θαλάμου αναλόγως των εκάστοτε απαιτήσεων. Επιπλέον, σύμφωνα με τις συστάσεις το ID.Code διαθέτει τεχνολογία που το κατατάσσει στο επίπεδο 4 σε όρους αυτόνομης οδήγησης.
Lamborghini Urus SE
Mε την περιγραφή του πρώτου «plug-in υβριδικού Super SUV», η Urus SE συστήνεται ως το πιο προηγμένο τεχνολογικά SUV μοντέλο όλων των εποχών της Lamborghini, με τους μηχανικούς της Sant’ Agata να έχουν προβεί σε αρκετές αλλαγές που να φροντίζουν να στοιχειοθετούν τις παραπάνω συστάσεις.
Κεντρικό ρόλο έχει ένα νέο plug-in υβριδικό σύνολο, το οποίο αποτελείται από τον διπλά υπετροφοδοτούμενο V8 των 4,0 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία ιόντων λιθίου 25,7 kWh. Η συνδυαστική ισχύς του συνόλου ανέρχεται σε 800 ίππους και 950 Nm ροπής μειώνοντας τον χρόνο επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, μέγεθος κατά 1/10 του δευτερολέπτου μικρότερο από της έκδοσης S. Να σημειωθεί ότι το ηλεκτρικό μοτέρ μπορεί να λειτουργήσει επικουρικά στον V8 ως overboost αλλά και να κινήσει την Urus ηλεκτρικά για απόσταση έως 60 χλμ.
Παράλληλα, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί και ως μέρος του συστήματος traction control. Tη μετάδοση της κίνησης αναλαμβάνουν ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που συνδυάζεται με νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα διαχείρισης ροπής, το οποίο μεταβάλλει συνεχώς την κατανομή ροπής ανάμεσα στον μπροστινό και στον πίσω άξονα και συμπληρώνεται από ένα μπλοκέ διαφορικό.
Το παζλ ολοκληρώνεται με την παρουσία ρυθμιζόμενης αερανάρτησης ειδικά προσαρμοσμένης για τις ανάγκες της έκδοσης καθώς και από έντεκα προγράμματα οδήγησης, εκ των οποίων τα τέσσερα νέα. Φυσικά η έκδοση SE ξεχωρίζει και σχεδιαστικά χάρη σε νέες λεπτομέρειες και στοιχεία τόσο εκτός όσο και εντός, με επιρροές από την επίσης plug-in υβριδική Revuelto.
Mazda EZ-6
H νέα εποχή για το Mazda 6 που κυκλοφορεί ανάμεσά μας από το 2012, ανέτειλε από το Πεκίνο όπου η ιαπωνική φίρμα παρουσίασε ένα γοητευτικό τετράθυρο μοντέλο που υπακούει στις νεότερες επιταγές της σχεδιαστικής φιλοσοφίας Kodo και αποτελεί προϊόν συνεξέλιξης Mazda και Changan Mazda.
Mε μήκος 4,92 μέτρα, πλάτος 1,89 μ. και ύψος 1,48 μ. το EZ-6 έχει όλα εκείνα τα στοιχεία που θα περίμενε κανείς από ένα τετράθυρο του μεγέθους του, διαθέτοντας premium λεπτομέρειες όπως η πανοραμική ηλιοροφή, οι αναδυόμενες χειρολαβές, οι πόρτες χωρίς πλαίσιο στο άνω τμήμα τους και ό,τι νεότερο έχει να επιδείξει η Mazda σε ψηφιακό επίπεδο, αναφορικά με τον εξοπλισμό του. Αυτό που σίγουρα αλλάζει σε σχέση με το γνωστό Mazda 6 είναι ότι στην προκειμένη περίπτωση έχουμε να κάνουμε με ένα μοντέλο που θα διατεθεί αφενός ως αμιγώς ηλεκτρικό και αφετέρου ως plug-in υβριδικό με αφετηρία μια νέα αρχιτεκτονική (SL03). Αυτό που σημειώνει η Mazda είναι ότι στην ηλεκτρική έκδοση η κατανομή βάρους είναι 50/50 και η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα.
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν επίσης αυτονομία έως 600 χλμ., με την ιαπωνική φίρμα να επιφυλάσσεται για το άμεσο μέλλον για τις υπόλοιπες προδιαγραφές του ανακοινώνοντας προς το παρόν επίσης τη συνδυαστική αυτονομία της plug-in έκδοσης, η οποία θα ανέλθει σε 621 χλμ. Αυτό που είναι επίσης γνωστό είναι ότι το μοντέλο θα διατεθεί αρχικά στην Κίνα και στη συνέχεια στον υπόλοιπο κόσμο.
MINI Aceman
Γεφυρώνοντας το «κενό» ανάμεσα στο νέο Cooper και στο εξίσου νέο και μεγαλύτερο από ποτέ Countryman, το Aceman προσγειώνεται στη δημοφιλή και ολοένα πολυπληθέστερη κατηγορία των μικρών crossover προτάσσοντας την ιδιάζουσα premium σχεδιαστική και κατασκευαστική υπογραφή της ΜΙΝΙ.
Σε αντίθεση με τα δύο παραπάνω μοντέλα το μήκους 4,07 μ., πλάτους 1,75 μ. και ύψους 1,50 μ. Aceman θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμο ως ηλεκτροκίνητο. Αναλυτικότερα η «μικρογραφία», από αισθητικής πλευράς, του Countryman μοιράζεται τα τεχνολογικά της στοιχεία με το MINI Cooper Electric, προσφέροντας την επιλογή ανάμεσα σε δύο ηλεκτροκινητήρες 184 (Ε) και 218 ίππων (SE) με ροπή 290 και 330 Nm αντίστοιχα, με κάθε έκδοση να εφοδιάζεται με διαφορετική μπαταρία χωρητικότητας 42,5 και 54,2 kWh.
Στην πρώτη περίπτωση η αυτονομία διαμορφώνεται σε 309 χλμ. ενώ στη δεύτερη σε έως 405 χλμ. ενώ η ισχύς φόρτισης οριοθετείται σε 75 και 95 kW εξασφαλίζοντας την επαναφόρτιση έως το 80% σε χρόνο μικρότερο της μισής ώρας και για τις δύο εκδόσεις. Φυσικά τις προδιαγραφές του συμπληρώνουν όλα τα νεότερα σε ψηφιακό επίπεδο που έχουμε δει ήδη από το νέο Cooper, με κυρίαρχο το νέο στρογγυλό infotainment OLED με διάμετρο 9,2 ίντσες, το οποίο περιλαμβάνει και τον χαριτωμένο ψηφιακό βοηθό Spike.
smart concept #5
H smart αποκαλύπτει μέσω ενός πρωτότυπου με την ονομασία «5» το επόμενο και μεγαλύτερο όλων μοντέλο που σχεδιάζει να προσθέσει στην γκάμα της με τη μορφή ενός μεσαίου premium SUV με σαφείς off-road καταβολές όπως μαρτυρούν η τετραγωνισμένη σιλουέτα του και τα άφθονα προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος.
Τα σημαντικότερα νέα ωστόσο για το μεγαλύτερο διαχρονικά μοντέλο της smart είναι ότι οι αυξημένες διαστάσεις του, για τις οποίες προς το παρόν η φίρμα δεν δημοσιοποιεί μεγέθη, θα επιτρέψουν τη φιλοξενία μιας μπαταρίας 100 kWh, η οποία θα του εξασφαλίζει αυτονομία που θα υπερβαίνει τα 550 χλμ.
Επιπλέον η μπαταρία θα συνοδεύεται από κύκλωμα φόρτισης 800 Volt που θα μειώσει δραστικά τους χρόνους φόρτισης. Αυτονόητα οι μεγαλύτερες διαστάσεις και το αυξημένο μεταξόνιο αναμένεται να αποτελέσουν εφαλτήριο για πρωτόγνωρη ευρυχωρία όσο και πρακτικότητα σε σχέση με τα συνήθη δεδομένα της smart ενώ το εσωτερικό εκτός από την προσφερόμενη άνεση θα ενσωματώσει και ένα νέο σύστημα infotainment βασισμένο στην τεχνητή νοημοσύνη και το οποίο θα φιλοξενείται σε δύο μεγαλύτερες οθόνες OLED, τη συνήθη, για τις λειτουργίες του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης και ακόμα μία για την ψυχαγωγία του συνοδηγού που τοποθετείται μπροστά από το αντίστοιχο κάθισμα.
Το παζλ συμπληρώνει ένα πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων ενώ όλα τα παραπάνω θα αξιοποιούν και έναν κατά πολύ ισχυρότερο επεξεργαστή που θα μεταβάλει τη συνολική εμπειρία διάδρασης.
BYD Seagull
Στην αναμενόμενα πολυσυλλεκτική παρουσία της BYD στην έκθεση του Πεκίνου, δεν λείπουν ούτε τα ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος ούτε τα αποκλειστικά κινεζικού. Στην πρώτη κατηγορία ανήκει το Seagull, το οποίο αναμένεται να εμφανιστεί στη γηραιά ήπειρο από το 2025 – αν και ενδεχομένως σε μια ελαφρώς αναβαθμισμένη εκδοχή του.
Οπως και να έχει, αυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει είναι ότι πρόκειται για ένα μικρό, με μήκος 3,78 μ., πεντάθυρο μοντέλο με αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία και το οποίο βάσει των αρχικών πληροφοριών αναμένεται να τιμολογηθεί πέριξ των 12.000 ευρώ. Τη σχεδίασή του υπογράφει ο πρώην σχεδιαστής των Alfa Romeo και Audi, Wofgang Egger δίνοντας έμφαση και στη χρηστικότητά του, η οποία μεταφράζεται – και – σε χωρητικότητα πορτμπαγκάζ μέχρι 930 λίτρων με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων και συνυπολογιζόμενου του χώρου αποθήκευσης κάτω από το καπό.
Στην παρούσα εκδοχή του το Seagull προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μπαταρία 30,08 kWh λιθίου φωσφορικού σιδήρου ή της καινοτόμου διάταξης BYD Blade με χωρητικότητα 38,88 kWh. Στην πρώτη περίπτωση η αυτονομία διαμορφώνεται σε 250 χλμ. και στη δεύτερη σε 300 χλμ. ενώ και στις δύο την κίνηση των – μπροστινών – τροχών αναλαμβάνει να κινεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ με ισχύ 75 ίππων.
Toyota bZ3C & bZ3X
H παρουσία της ιαπωνικής φίρμας στην έκθεση του Πεκίνου έχει τοπικό όσο και ηλεκτρικό ενδιαφέρον καθώς η Toyota παρουσίασε δύο πρωτότυπα μοντέλα τα οποία προοδευτικά θα ενταχθούν στην γκάμα της στην Κίνα, φτάνοντας ενδεχομένως έως και την Ανατολική Ευρώπη.
Το πρώτο, bΖ3C (φωτογραφία), ακολουθεί τη λογική ενός Coupe SUV υιοθετώντας ένα ιδιαίτερα δυναμικό παρουσιαστικό. Να σημειωθεί ότι πρόκειται για ένα μοντέλο που έχει σχεδιαστεί και θα εξελιχθεί σε συνεργασία με την BYD. Σε ψηφιακό επίπεδο θα ενταχθεί στη στρατηγική Reboot της τελευταίας, η οποία επιφυλάσσει σημαντικές εξέλιξης σε ό,τι αφορά τις σχετικές τεχνολογίες και την τεχνητή νοημοσύνη.
Το δεύτερο πρωτότυπο μοντέλο των Ιαπώνων παίρνει τη μορφή ενός full size, μεγάλου ηλεκτρικού SUV, το οποίο περιγράφεται ως ένα «κινητό φιλόξενο σπίτι» που μπορεί να «χωρέσει» όλες τις ανάγκες μιας μεγάλης οικογένειας Το μόνο στοιχείο που δίνει η Toyota σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους είναι ότι το δεύτερο βασίζεται στην αρχιτεκτονική GAC, επιφυλασσόμενη να δημοσιοποιήσει περισσότερα σύντομα καθώς αμφότερα τα μοντέλα θα μετουσιωθούν σε αντίστοιχες εκδόσεις παραγωγής.
BMW i4
Mε δεδομένο ότι πρωτοσυστήθηκε το 2021, η i4 συστήνει από κινεζικό έδαφος την ανανεωμένη εκδοχή της η οποία υιοθετεί μια σειρά στοχευμένων βελτιώσεων σε όλες τις πτυχές της, προσθέτοντας και μια νέα, τετρακίνητη έκδοση με την ονομασία xDrive 40, η οποία τοποθετείται ανάμεσα στις δικίνητες και στην κορυφαία M50.
Σε ό,τι αφορά τη σχεδίαση οι αλλαγές αφορούν τα φωτιστικά σώματα όπου με τη συνδρομή των νέων LED ημέρας αποκτούν ένα αιχμηρότερο σχεδιαστικό ύφος και τη γρίλια με τα νέα μοτίβα στο εσωτερικό της. Αντιστοίχως στο πίσω τμήμα έχει αλλάξει εξίσου η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων που προαιρετικά υιοθετούν τεχνολογία laser, η οποία συνδυάζεται με Matrix LED για τα κεντρικά φώτα.
Στο εσωτερικό εκτός από τις αλλαγές που έχουν συντελεστεί σε ό,τι αφορά το λειτουργικό του infotainment, αυτό πλέον αναλαμβάνει τη διαχείριση του κλιματισμού, του συστήματος θέρμανσης τιμονιού και καθισμάτων, οι ρυθμίσεις των οποίων πραγματοποιούνται είτε μέσω της κεντρικής οθόνης είτε μέσω φωνητικών εντολών. Επίσης τον συμβατικό επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου έχει αντικαταστήσει πλέον ένας διακριτικός διακόπτης που προαιρετικά κατασκευάζεται από γυαλί. Επίσης πλέον ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει το σύστημα ατμοσφαιρικού φωτισμού.
Η νέα έκδοση εφοδιάζεται με τη μεγαλύτερη μπαταρία των 81 kWh ενώ προσφέρει συνδυαστική ισχύ 401 ίππων και 600 Nm ροπής. H διαθέσιμη αυτονομία διαμορφώνεται σε 549 χλμ. ενώ η xDrive 40 εγγυάται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,1 δ.λ. Στοχευμένες αλλαγές έχουν πραγματοποιηθεί και στις υπόλοιπες εκδόσεις, οι οποίες χάρη σε παρεμβάσεις στο σύστημα διαχείρισης ενέργειας και στους ηλεκτροκινητήρες βελτιώνουν κατά μερικά χλμ. την αυτονομία τους.
BYD Ocean M
Εκτός από το Seagull, η κινεζική φίρμα αποκάλυψε στο Πεκίνο ένα ακόμα μοντέλο ακόμα… πιο ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος καθώς οι πρώτες πληροφορίες το θέλουν να έχει σχεδιαστεί έχοντας πρωτίστως κατά νου τις απαιτήσεις των καταναλωτών της γηραιάς ηπείρου και δευτερευόντως αυτούς της αχανούς ασιατικής αγοράς.
Ο λόγος για ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο hatchback επιδόσεων, το οποίο προφανώς αποτελεί την εκδοχή της BYD για τα hot-hatch. Κατά τις ημέρες που μεσολάβησαν από την παρουσία του ως πρωτότυπου με την ονομασία Ocean M στην κινεζική έκθεση έως τη σημερινή, διέρρευσαν ήδη οι πρώτες εικόνες του ως έκδοσης παραγωγής η οποία με εξαίρεση την πίσω πτέρυγα μένει πιστή στο πρωτότυπο.
Aυτό που έχει αλλάξει είναι η ονομασία καθώς το μοντέλο ονομάζεται πλέον Seal X, με τη μορφή να παραμένει ίδια και τα μεγέθη των 4,63 μ. μήκους, πλάτους 1,88 μ. και ύψους 1,49 μ. να σκιαγραφούν ένα ευρύχωρο hatchback, με την απαραίτητη για τη σύγχρονη σχεδίαση περιπετειώδη πινελιά σε ορισμένες λεπτομέρειες της αισθητικής του. Ακόμα σημαντικότερα το Seal X αναμένεται να προσφέρει στην κορυφαία έκδοσή του ισχύ έως και 422 ίππων από αμιγώς ηλεκτρικό σύνολο αποτελούμενο από ένα δίδυμο μοτέρ.
Σε δεύτερο χρόνο αναμένεται να υπάρξουν και ηπιότερες εκδόσεις με ένα μοτέρ και εφαλτήριο την ισχύ των 220 ίππων.
Genesis G80 & και G80 EV Magma Concept
To πολυτελές σκέλος της Hyundai που πλέον δραστηριοποιείται ενεργά και στην Ευρώπη, επέλεξε από το «floor» του Πεκίνου να υπενθυμίσει την πρόθεσή της να αποκτήσει τη δική της φίρμα ηλεκτρικών επιδόσεων με την ονομασία Magma.
Έτσι μετά το πορτοκαλί Magma GV60 που παρουσιάστηκε στα τέλη Μαρτίου στην έκθεση της Νέας Υόρκης, τη σκυτάλη από την κινεζική πρωτεύουσα παίρνει το Genesis G80 EV Magma Concept. Με διαφορετικά σχεδιασμένους και χαμηλότερα τοποθετημένους προφυλακτήρες, «ενισχυμένους» με αεροδυναμικά βοηθήματα, μεγαλύτερα φτερά που προδίδουν και αυξημένα μετατρόχια, τροχούς 21 ιντσών με χαρακτηριστικές λεπτομέρειες στο μπλε ελεκτρίκ χρώμα του αμαξώματος, το Magma δεν κρύβει την ταυτότητα επιδόσεων όσο και τις προθέσεις της Genesis για το νέο sub-brand που ετοιμάζει.
Φυσικά στις εκδόσεις παραγωγής που θα ακολουθήσουν όλα τα παραπάνω θα στοιχειοθετηθούν και με αυξημένη ισχύ και βελτιώσεις σε κάθε παράμετρο του πεντάμετρου μοντέλου που από την έκθεση του Πεκίνου υποδέχεται και την ανανεωμένη εκδοχή του. Αυτή υιοθετεί αμιγώς ηλεκτρική τεχνολογία προσφέροντας ισχύ 370 ίππων από δύο ηλεκτρικά μοτέρ, μέγεθος που προδιαγράφεται σημαντικά αυξημένο σε μια μελλοντική έκδοση Magma, ενώ το παζλ του ανανεωμένου «απλού» GV80 συμπληρώνει το μέγεθος της αυτονομίας των 323 χλμ. από μπαταρία 87 kWh.
Omoda 7
Ακόμα ένα κινεζικής κατασκευής και ευρωπαϊκού ενδιαφέροντος μοντέλο, το Omoda 7, της θυγατρικής του ομίλου Chery, θα διατεθεί σε επιλεγμένες αγορές της γηραιά ηπείρου ήδη από τους πρώτους μήνες του 2025. Πρόκειται για ένα μεσαίο SUV με μήκος 4,64 μέτρα και σιλουέτα που υπακούει στις νεότερες τάσεις υιοθετώντας ένα fastback λογικής πίσω τμήμα που αποπνέει περισσότερο δυναμισμό και κομψότητα σε σχέση με το ήδη γνωστό σε ορισμένες αγορές της Ευρώπης ηλεκτρικό και μικρότερο σε μέγεθος Omoda 5.
Σε αντίθεση με το προαναφερθέν μοντέλο το 7 δεν θα είναι αμιγώς ηλεκτροκίνητο αλλά θα υιοθετήσει ένα plug-in υβριδικό σύνολο. Το μοναδικό στοιχείο που ανακοινώνει προς το παρόν για αυτό η κινεζική φίρμα είναι ότι με την μπαταρία φορτισμένη στο 100% και πλήρη τη δεξαμενή καυσίμου το 7 θα υπόσχεται συνδυαστική αυτονομία που θα αγγίζει τα 1.200 χλμ.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά του, σύμφωνα με τις συστάσεις στο εσωτερικό του 7 παίρνει θέση μια κεντρική οθόνη 15,6 ιντσών για το infotainment με τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης, η οποία θα επιτρέπει σε όλους τους επιβαίνοντες να κάνουν χρήση του ψηφιακού βοηθού μέσω φωνητικών εντολών χάρη σε πλήθος μικροφώνων τοποθετημένων στον θάλαμο επιβατών.
Παράλληλα διαθέτει σύστημα εξάλειψης των εξωτερικών θορύβων, ατμοσφαιρικού φωτισμού καθώς και αρωματισμού της καμπίνας, όπως επιβάλλει η θέση του στην κορυφή της ολιγομελούς ευρωπαϊκής γκάμας της Omoda αλλά και η πρόθεση της κινεζικής φίρμας να σκιαγραφήσει ένα υψηλό εξοπλιστικό status για τα μοντέλα της.