Πολλά χρόνια πριν, όταν ακόμη οι πραγματικά premium αυτοκινητοβιομηχανίες όπως οι Mercedes, BMW και Audi αλλά και όσοι αυτοχαρακτηρίζονται premium όπως η Volvo εξέλισσαν πολυκύλινδρους κινητήρες με μονά και διπλά turbo, η Lexus είχε ήδη κατακτήσει μέσω της μητρικής Toyota την υβριδική τεχνολογία, δημιουργώντας χάρη στην αυτοφορτιζόμενη τεχνολογία τον δικό της ζωτικό χώρο στο πεδίο της αυτοκίνησης. Από το 2005 και το πρώτο εξηλεκτρισμένο premium SUV, το RX400h, έως το 2021 και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της, το UX 300e που διατίθεται και στην Ελλάδα, η Lexus πρόλαβε ήδη από το 2013 να εξηλεκτρίσει πλήρως ολόκληρη την γκάμα της και σήμερα να εμφανίζει το πρώτο της Plug-in υβριδικό μοντέλο ακολουθώντας μια πορεία διαφορετική από την πεπατημένη.

Το αποτέλεσμα ωστόσο τη δικαιώνει απόλυτα: η δεύτερη γενιά του NX των 4,66 μέτρων προσπερνά σε πολλά επιμέρους σημεία τον ανταγωνισμό του κλέβοντας την παράσταση με τον τρόπο που προσεγγίζει τον γρίφο της αυτονομίας κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια αλλά και τη βεβαιότητα πως όταν εκείνη εκλείψει αυτό θα συνεχίσει να κινείται οικονομικότερα και φιλικότερα προς το περιβάλλον από κάθε άλλο μοντέλο του είδους και του μεγέθους του.

Περιεχόμενο για συνδρομητές

Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.

Έχετε ήδη
συνδρομή;

Μπορείτε να συνδεθείτε από εδω

Θέλετε να γίνετε συνδρομητής;

Μπορείτε να αποκτήσετε την συνδρομή σας από εδω