Στα μέσα του προηγούμενου αιώνα ο γάλλος φιλόσοφος και σημειολόγος Roland Barthes υποστήριζε ότι το νέο δεν είναι μόδα, είναι αξία, μια θεωρία απολύτως επίκαιρη στην καινούργια γενιά του 308 που κατά την Peugeot εκφράζει το νέο της πρόσωπο.
Ενα μοντέλο-σταθμός στην ιστορία της εταιρείας με περισσότερες από επτά εκατομμύρια πωλήσεις, ανανεώνεται σε μια κομβική για αυτήν περίοδο καθώς επιταχύνεται το πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της που θα οδηγήσει στο απόλυτο 100% της γκάμας της έως το 2025.
Περιεχόμενο για συνδρομητές
Το παρόν άρθρο, όπως κι ένα μέρος του περιεχομένου από tovima.gr, είναι διαθέσιμο μόνο σε συνδρομητές.